Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Πολλοί δρομείς αγνοούν τη σημασία των ασκήσεων yoga και pilates..

Με αυτές τις ασκήσεις θα αποφύγεις πιθανούς τραυματισμούς αλλά και θα διώξεις το στρες. Παράλληλα, θα βελτιώσεις την τεχνική σου κατάρτιση στο τρέξιμο.

Ποια είναι όμως η διαφορά μεταξύ των δύο αυτών δραστηριοτήτων οι οποίες αρκετά συχνά συγχέονται; Η μέθοδος Pilates είναι μια πολύ νεότερη έκδοση της Yoga και στοχεύει σε περισσότερα από μια προπόνηση. Η Yoga είναι κάτι περισσότερο από μια χαλαρωτική και στοχαστική πειθαρχία που έχει ολιστικές και θρησκευτικές αξίες. Ωστόσο, όταν γίνονται παράλληλα, έχουν πολλαπλά οφέλη για τους δρομείς.

Yoga

Ο λόγος για τον οποίο η γιόγκα είναι τόσο αποτελεσματική για τους δρομείς, είναι επειδή αφορά ένα δυναμικό τέντωμα των μυών που είναι είτε αγχωμένοι ή κουρασμένοι από την υπερβολική άσκηση. Η προκύπτουσα ανισορροπία των μυών μπορεί να προκαλέσει προβλήματα τραυματισμού σε ένα δρομέα. Σκέψου το φόρτο εργασίας που έχουν οι γοφοί, τα γόνατα και οι αστράγαλοι σου. Η yoga μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη αλλά και να χαλαρώσει τις σφιχτές περιοχές.

5 ασκήσεις yoga για όλους τους δρομείς

Pilates

Με τις Pilates θα αποκτήσεις αυξημένη ευελιξία,  δύναμη και εύρος στην κίνηση σου. Η έμφαση δίνεται στον καθορισμό και την ενίσχυση των βασικών τομέων των μυών και αν το κάνεις σωστά, μπορείς να δεις θεαματικές αλλαγές.

Μια βελτιωμένη στάση του σώματος είναι συχνά το αποτέλεσμα για τους ανθρώπους που κάνουν Pilates τακτικά, δίνοντάς τους μια ίσια σπονδυλική στήλη. Έτσι θα μειώσεις την ευαισθησία σε τραυματισμούς. Πολλοί προπονητές, επίσης, μιλούν για τη σημασία της αναπνοής. Η μέθοδος Pilates προσφέρει μια βαθιά διαφραγματική αναπνοή, η οποία θα βοηθήσει το ρυθμό αναπνοής στο τρέξιμο σου. Επιπρόσθετα, οι δρομείς αποκτούν μεγαλύτερη ευελιξία στους μύες και τις αρθρώσεις τους.