11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Ένα πρόγραμμα Αρχαρίων για την εισαγωγή στους αγώνες Βουνού ( 5 ή 10km )

Πρόγραμμα Προπόνησης για Τρέξιμο στο Βουνό

trail running training plan

L = Training level. Από το 1-10 η προσπάθεια που πρέπει να βάλεις στο τρέξιμο σου. Το Level 5-6 είναι ένας ήρεμος ρυθμός. Το 8 είναι αρκετά γρήγορο ( μπορείς να μιλάς ενώ τρέχεις με ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ ) . Το Level 9 είναι για πολύ γρήγορες ταχύτητες και για πολύ μικρές περιόδους χρονικές.

EZ = Easy Run. Εύκολος ρυθμός σε δρόμο, γήπεδο ή διάδρομο

EZT = Easy trail run. Εύκολος ρυθμός σε μονοπάτι

XT = Cross-training. Ποδήλατο ή Κολύμπι για να “ξεκουράζεις” τους μύες που χρησιμοποιείς στο τρέξιμιο

SW = Speed workσε δρόμο, γήπεδο ή διάδρομο. Γρήγορες διαλλειματικές σε Level 8 ή 9 . Για Παράδειγμα, “5 x 0.25 @ L9 w/ 0.25 rec.” τρέξιμο 400m σε Level 9, αποκατάσταση με jogging για άλλα 400m, και επανάληψη αυτού 4 φορές

FT = Fartlek on trails.

Δες το άρθρο με την εξήγηση του Fartlek – Fartlek Τρέξιμο

Ασκήσεις Ταχύτητας για Αρχαρίους – Fartlek , Strides , Ανηφόρες κτλ