Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Ένα πρόγραμμα Αρχαρίων για την εισαγωγή στους αγώνες Βουνού ( 5 ή 10km )

Πρόγραμμα Προπόνησης για Τρέξιμο στο Βουνό

trail running training plan

L = Training level. Από το 1-10 η προσπάθεια που πρέπει να βάλεις στο τρέξιμο σου. Το Level 5-6 είναι ένας ήρεμος ρυθμός. Το 8 είναι αρκετά γρήγορο ( μπορείς να μιλάς ενώ τρέχεις με ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ ) . Το Level 9 είναι για πολύ γρήγορες ταχύτητες και για πολύ μικρές περιόδους χρονικές.

EZ = Easy Run. Εύκολος ρυθμός σε δρόμο, γήπεδο ή διάδρομο

EZT = Easy trail run. Εύκολος ρυθμός σε μονοπάτι

Featured Spce

ADD

XT = Cross-training. Ποδήλατο ή Κολύμπι για να “ξεκουράζεις” τους μύες που χρησιμοποιείς στο τρέξιμιο

SW = Speed workσε δρόμο, γήπεδο ή διάδρομο. Γρήγορες διαλλειματικές σε Level 8 ή 9 . Για Παράδειγμα, “5 x 0.25 @ L9 w/ 0.25 rec.” τρέξιμο 400m σε Level 9, αποκατάσταση με jogging για άλλα 400m, και επανάληψη αυτού 4 φορές

FT = Fartlek on trails.

Δες το άρθρο με την εξήγηση του Fartlek – Fartlek Τρέξιμο

Ασκήσεις Ταχύτητας για Αρχαρίους – Fartlek , Strides , Ανηφόρες κτλ