11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Μερικά πράγματα που πρέπει να έχουμε κατά νου πριν το off road τρέξιμο.

Εξισορρόπηση

Όταν ξεκινήσεις μία off road διαδρομή, ένα από τα πρώτα πράγματα που θα παρατηρήσεις είναι ο πρόσθετος φόρτος εργασίας για τους αστραγάλους σου. Κάνοντας ασκήσεις ισορροπίας στο ένα πόδι θα προσδώσεις μεγαλύτερη σταθερότητα στην περιοχή των αστραγάλων.

Επίσης, θα πρέπει να σκεφτείς την τεχνική σου. Άλλαξε το  διασκελισμό σου για να αντιμετωπίσεις τις διαφορετικές κλίσεις και τις ανώμαλες επιφάνειες.

Επιβράδυνση

Το να τρέχεις σε μονοπάτια μπορεί να είναι πολύ πιο απαιτητικό από τους δρόμους, ειδικά αν περιλαμβάνουν ρίζες, πέτρες και άλλα εμπόδια. Είναι καλύτερο να αποφευχθεί η σύγκριση του ρυθμού σου, καθώς θα είναι πιο αργός από αυτόν που έχεις σε κανονικό δρόμο. Αντ ‘αυτού, προσπάθησε να επιβραδύνεις το ρυθμό σου και να συμβαδίσεις με το ρυθμό της καρδιάς σου.

Κάλεσε ένα φίλο

Όταν βγεις στα μονοπάτια, φρόντισε να τρέξεις με τους φίλους ή το σκυλί σου, πες σε κάποιον πού πας και πάρε ένα κινητό τηλέφωνο μαζί σου για ασφάλεια. Άφησε ένα σημείωμα με την προγραμματισμένη πορεία σου και εάν είναι δυνατόν, πάρε ένα χάρτη διαδρομής με σκοπό να παρακολουθείς τη διαδρομή σου. Αν τρέχεις μόνος σου, κατέβασε μία από τις εφαρμογές ασφάλειας για το τηλέφωνό σου και πάντα να είσαι προσεκτικός για το τι συμβαίνει γύρω σου.

Εξάσκηση

Το τρέξιμο εκτός δρόμου μπορεί να είναι εξαντλητικό στην αρχή και μπορεί να καταβάλεις διπλάσια προσπάθεια απ’ ότι αν έτρεχες αλλού, ειδικά στα πρώτα στάδια της εκπαίδευσης. Καλό θα ήταν, λοιπόν, να αφήσεις το εγώ σου στο σπίτι, να επιβράδυνες το ρυθμό σου και να επικεντρωθείς στην εξεύρεση ενός νέου ρυθμού. Σε λίγες εβδομάδες, θα πρέπει να τρέχεις μέχρι τους λόφους που πριν περπατούσες.