Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Οι μεγάλες αποστάσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της κάθε προπόνησης για έναν μαραθώνιο ή ημιμαραθώνιο. Μπορεί ακόμα να είναι η πιο δύσκολη μέρα της εβδομάδας για να έχεις τα κατάλληλα κίνητρα.

Ακόμη και το να σηκωθείς από το κρεβάτι σου μπορεί να είναι σκληρό. Αλλά μην ανησυχείς. Έχουμε μερικές συμβουλές για αυτές ακριβώς τις περιπτώσεις.

Μην το σκεφτείς

Μπορεί να ακούγεται τρελό, αλλά μην σκέφτεσαι πόσο μεγάλη απόσταση έχεις να διανύσεις. Ο εγκέφαλός σου απλά δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την ιδέα να πάει τόσο μακριά και ας το παραδεχτούμε, αν πραγματικά το σκεφτείς αυτό, τότε μάλλον δεν θα το κάνεις. Απλά ξέχασε την απόσταση που πρέπει να διανύσεις και όλα θα πάνε καλά.

Τρέξε μαζί με ένα φίλο

Τρέξε μαζί με κάποιον φίλο σου από την αρχή για λίγα χιλιόμετρα ή συνάντησε τον στα μισά της διαδρομής. Εάν τρέχετε μαζί από την αρχή, θα έχετε ολοκληρώσει ένα σημαντικό κομμάτι της απόστασης και η γραμμή τερματισμού θα είναι πολύ πιο κοντά. Αν τον συναντήσεις καθ ‘οδόν, τότε θα έχεις παρέα και στην επιστροφή.

Όρισε μικρούς στόχους

Το κλειδί για να τρέξεις μία μεγάλη απόσταση είναι να χωρίσεις το τρέξιμο σε μικρότερα διαχειρίσιμα τμήματα.

Άκουσε μουσική

Η μουσική μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την παροχή κινήτρων. Εάν έχεις ένα iPod γεμάτο με τραγούδια, να το χρησιμοποιήσεις, αν αυτό σε βοηθά.

Δοκίμασε μια διαφορετική διαδρομή 

Το να τρέξεις κάπου διαφορετικά είναι πάντα καλό για την ψυχή.

Έμφαση στο τέλος της διαδρομής

Όποιος και αν είναι ο λόγος, επικεντρώσου σε αυτό και υπενθύμισε στον εαυτό σου γιατί έχει σημασία να εκτελέσεις αυτή την απόσταση. Μπορείς να το κάνεις.

Μέτρησε ως το 100

Η πρώην παγκόσμια πρωταθλήτρια Paula Radcliffe χρησιμοποιεί το μέτρημα έως το 100 ξανά και ξανά στους αγώνες της. Ήταν ο τρόπος της να σπάσει τη μονοτονία και αυτό είναι μια τεχνική απόσπασης της προσοχής που λειτουργεί για μερικούς ανθρώπους.

Μετρήστε τις θερμίδες που καίς

Οι δρομείς καίνε περίπου 100 θερμίδες για κάθε μίλι (1,6 χιλιόμετρα) που τρέχουν.

Δώσε στον εαυτό σου μια απόλαυση

Αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από μια κρύα μπύρα ή μια πίτσα στο αγαπημένο σου εστιατόριο. Αλλά βεβαιώσου ότι έχεις το χρόνο να κάνεις κάτι που επιβραβεύει την προσπάθειά σου.

Πηγή: worldrunning.com