Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

 Χάσε Βάρος με 6 απλούς τρόπους – στρατηγικές

Όπως αναφέρει μία μεγάλη έρευνα από το US Endocrinology, το κλειδί στην απώλεια βάρους είναι να διατηρείς τον εαυτό σου σε καθεστώς υψηλής καύσης θερμίδων με άφθονη καθημερινή άσκηση και φυσική δραστηριότητα με ταυτόχρονη κατανάλωση ποιοτικών θερμίδων ώστε να έχεις σωστό καύσιμο.

Διάβασε Επίσης : Απώλεια Βάρους με το χρυσό κανόνα 90-10

Διάβασε Επίσης : 12 τροφές για απώλεια βάρους

Διάβασε Επίσης : 10 Tips για απώλεια βάρους από το διάσημο Personal Trainer Eduardo Garcia

Featured Spce

ADD

Κινήσου Φυσικά

Κατανάλωσε προιόντα ολικής , φυσικές τροφές όπως λαχανικά, φρούτα , φασόλια τα οποία είναι υψηλής περιεκτικότητας σε φυσικές ίνες. Οι τροφές με φυτικές ίνες λαμβάνουν μεγάλο όγκο στο στομάχι σου και βοηθούν στο να νιώθεις γεμάτος για περισσότερη ώρα. Επιπλέον οι τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε φυσικές ίνες περιέχουν προβιοτικά. Φάε τουλάχιστον 3 κούπες λαχανικά και 3 κομμάτια φρούτων ημερισίως μαζί με αρκετά γεύματα με φαγητά πλούσια σε φυτικές ίνες.

.

Φάε περισσότερα “ζωήφια”

Προβιότικα.  Μερικά από αυτά τα βακτήρια επηρεάζουν την ενέργεια που απελευθερώνεται από το φαγητό και στέλνουν σημάδια στον οργανισμό ώστε να εκτοξεύσουν το μεταβολισμό σου.
Τα βιφιδοβακτήρια ( μία από τις 2 πιο γνωστές κατηγορίες προβιοτικών) βοηθούν στην απώλεια βάρους και μειώνουν τα συμπτώματα που οδηγούν στην παχυσαρκία. Τροφές πλούσιες σε βιφιδοβακτήρια είναι το κεφίρ, το γιαούρτι και το τυρί.

Κάψε Θερμίδες τρώγοντας

Έρευνες έδειξαν ότι η καψαικίνη , μία χημική ένωση που βρίσκεται στις καυτερές πιπεριές βοηθάει την καύση θερμίδων, μείωση της όρεξης και στη διατήρηση του βάρους.
Οι κατεχίνες, επιπλέον, που βρίσκονται στο τσάι μπορούν να βοηθήσουν στην καύση θερμίδων και να μειώσουν τα επίπεδα της πείνας

Φάε σε μικρότερο πιάτο

Έρευνα που έγινε από το Cornell University έδειξε ότι 92% των ανθρώπων τρώνε όλο το πιάτο τους.  Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό αν το πιάτο σου έχει λαχανικά αλλά είναι λάθος όταν περιέχει πατάτες τηγανιτές και άλλες ακατάλληλες τροφές.
Αν δε θέλεις να αποχωριστείς μερικές λιχουδιές απλά βάλτες σε ένα πολύ μικρό πιάτο.

Άλλαξε δραστηριότητες

Κράτα τα χιλιόμετρα σου ανά εβδομάδα ψηλά αλλά βάλε κι άλλες δραστηριότητες στο πρόγραμμα σου. Με αυτόν τον τρόπο θα χρησιμοποιήσεις κι άλλους μύες χτίζοντας νέες μυικές ομάδες.

Δώσε Boost στην “extra” δραστηριότητα

Οι καθημερινές δραστηριότητες που κάνεις μπορούν να δώσουν το κάτι παραπάνω στην καύση θερμίδων.
Πχ το περπάτημα, τα σκαλιά, το καθάρισμα του σπιτιού ή ότι φανταστείς μέσα στην ημέρα είναι υπεύθυνο κι αυτό για την καύση μερικών θερμίδων.
Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι. Οπότε, πάντα να βρίσκεις ευκαιρία για να κάψεις μερικές θερμίδες.
Μην κάθεσαι ξαπλωμένος για περισσότερο από μισή ώρα. Σήκω επάνω, βάλε ένα πληντύριο .. κάνε κάτι!