Γράψου τώρα στο Newsletter και τρέξε με το Running Magazine με καθημερινά άρθρα για τρέξιμο, αγώνες και αποτελέσματα
Please wait...
Γίνε φίλος της μεγαλύτερης δρομικής παρέας στο Facebook εδώ!

Μην το χάσεις : Αποτελέσματα Μαραθώνιος Αθήνας 2017

Αποκλειστικά Για Γυναίκες : Κέρδισε Χωρίς Κλήρωση Εκπτωτικά Κουπόνια L’Oreal 

Εκτόξευσε τον μεταβολισμό σου, ώστε να καίει περισσότερες θερμίδες κάθε μέρα.

Νόστιμες τροφές που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους; Ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό. Δεν υπάρχει αμφιβολία: Η απώλεια βάρους γίνεται με απλές μαθηματικές πράξεις. Θα πρέπει να τρως λιγότερες θερμίδες από όσες καίς. Ορισμένα τρόφιμα, όμως, μπορεί να σε βοηθήσουν να χάσεις το σωματικό βάρος που σε ταλαιπωρεί εδώ και καιρό, γιατί θα σου δημιουργήσει το αίσθημα της πληρότητας.

1. Φασόλια

Τα φασόλια είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και καθυστερούν τη χώνεψη. Αυτό σημαίνει ότι αισθάνεσαι πλήρης, πράγμα που μπορεί να σε σταματήσει από το να τρώς περισσότερο.

2. Σούπα

Ξεκίνησε το γεύμα σου με ένα φλιτζάνι σούπα, και μπορεί να καταλήξεις να τρως λιγότερο. Φτιάξε μια σούπα που να έχει 100 έως 150 θερμίδες η μερίδα, παραλείποντας τη κρέμα γάλακτος και το βούτυρο.

3. Μαύρη σοκολάτα

Θέλεις να απολαύσεις τη σοκολάτα μεταξύ των γευμάτων; Κατανάλωσε ένα τετράγωνο μαύρη σοκολάτα. Σε μια μελέτη, όταν σε λάτρεις της σοκολάτας τους δόθηκε μαύρη, κατανάλωναν 15% λιγότερο φαγητό λίγες ώρες αργότερα από ότι εκείνοι που είχαν φάει σοκολάτα γάλακτος.

4. Πολτοποιημένα λαχανικά

Μπορείς να προσθέσεις περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σου, και ταυτόχρονα να κάνεις περικοπές στις θερμίδες που τρως, χωρίς να το καταλάβεις. Όταν ερευνητές πρόσθεσαν πολτοποιημένα κουνουπίδια και κολοκυθάκια σε χάμπουργκερ, οι άνθρωποι που φάγανε, δήλωσαν ότι τους άρεσε εξίσου το πιάτο, με τη διαφορά ότι κατανάλωσαν 200 – 350 λιγότερες θερμίδες.

6. Ξηρούς καρπούς

Για ένα γρήγορο και υγιεινό σνακ, πάρε μια μικρή χούφτα αμύγδαλα, φιστίκια, καρύδια ή πεκάν. Έρευνα δείχνει ότι, όταν οι άνθρωποι καταναλώνουν ξηρούς καρπούς με κέλυφος, τρώνε λιγότερο στο επόμενο γεύμα.

7. Γκρέιπφρουτ

Ναι, το γκρέιπφρουτ μπορεί πραγματικά να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά, ειδικά αν αντιμετωπίζεις αυξημένο κίνδυνο διαβήτη. Οι ερευνητές στο Scripps Clinic στο Σαν Ντιέγκο ανακάλυψαν ότι, όταν οι παχύσαρκοι άνθρωποι έτρωγαν μισό γκρέιπφρουτ πριν από κάθε γεύμα, έχασαν κατά μέσο όρο 3 ½ κιλά σε διάστημα 12 εβδομάδων. Πίνοντας χυμό γκρέιπφρουτ τα αποτελέσματα δεν ήταν ίδια. Αλλά, ο χυμός γκρέιπφρουτ δεν έχει καμία αποδεδειγμένη ιδιότητα για τη καύση λίπους, απλά μπορεί μόνο να σε βοηθήσει να αισθάνεσαι πλήρης. Να είσαι προσεκτικός: Δεν μπορείς να τρως γκρέιπφρουτ, αν παίρνεις ορισμένα φάρμακα, γι’ αυτό ενημερωσου από το γιατρό σου.

Τέλος, τοποθέτησε στο καλάθι των αγορών σου, άπαχες πρωτεΐνες, φρέσκα λαχανικά, φρούτα και δημητριακά ολικής αλέσεως. Το πιο σημαντικό πράγμα, όταν πρόκειται για τη μόνιμη απώλεια βάρους, είναι η γενική εικόνα του τι τρως και όχι συγκεκριμένα τρόφιμα.

Τζουλιάννα Καρνέζη: διαιτολόγος