11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Το πιο πιθανό να γνωρίζεις ήδη ότι οι ασκήσεις του πυρήνα είναι καλοί για σένα. Περιλαμβάνεις όμως ασκήσεις του πυρήνα στη ρουτίνα της γυμναστικής σου;

Πιο κάτω σου  δίνουμε τους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να ενισχύσεις τους μύες του πυρήνα σου:

Οι ασκήσεις πυρήνα αποτελούν σημαντικό μέρος ενός καλού και ολοκληρωμένου προγράμματος γυμναστικής. Εκτός από τα περιστασιακά ροκανίσματα και τις κάμψεις, όμως, οι ασκήσεις του πυρήνα συχνά παραμελούνται. Αξίζει επίσης να δουλέψεις τους μύες του πυρήνα σου (οι μύες γύρω από τον κορμό και τη λεκάνη σου) για μία καλύτερη φόρμα. Διάβασε πιο κάτω για να μάθεις το γιατί.

Οι ασκήσεις του πυρήνα βελτιώνουν την ισορροπία και τη σταθερότητα σου

Οι ασκήσεις του πυρήνα δουλεύουν τους μύες της λεκάνης, του χαμηλού μέρους της πλάτης, των γοφών και της κοιλιάς ούτως ώστε να λειτουργούν σε αρμονία. Αυτό οδηγεί σε καλύτερη ισορροπία και σταθερότητα, είτε στον αγωνιστικό χώρο ή απλά στις καθημερινές δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, τα περισσότερα αθλήματα και άλλες σωματικές δραστηριότητες εξαρτώνται από την σταθερότητα των μυών του πυρήνα.

Οι ασκήσεις του πυρήνα δεν απαιτούν κάποιο ειδικό εξοπλισμό ή εγγραφή σε γυμναστήριο

Κάθε άσκηση η οποία περιλαμβάνει με ένα συντονισμένο τρόπο τη χρήση των κοιλιακών και των ραχιαίων μυών σου, θεωρείται ως μία άσκηση πυρήνα. Η «γέφυρα» είναι μια κλασσική άσκηση του πυρήνα. Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατα σου λυγισμένα. Κρατήστε την πλάτη σας σε μια ουδέτερη θέση, ούτε καμπυλωτή αλλά ούτε πιεσμένη στο πάτωμα. Αποφύγετε την κλίση των γοφών σας. Σφίξτε τους κοιλιακούς σας μύες. Σηκώστε τους γοφούς σας από το πάτωμα μέχρι αυτοί να έχουν ευθυγραμμιστεί με τα γόνατα και τους ώμους σας. Κρατήστε αυτή τη θέση για όσο χρονικό διάστημα μπορείτε χωρίς να χαλάσετε την στάση σας.

 Ασκήσεις του πυρήνα που μπορεί να σε βοηθήσουν να τονώσεις τους κοιλιακούς σου

Θέλετε πιο ορατούς κοιλιακούς; Οι ασκήσεις του πυρήνα είναι πολύ σημαντικές. Παρά το γεγονός ότι χρειάζεται αερόβια άσκηση και διατροφή για να κάψετε το κοιλιακό λίπος, οι ασκήσεις του πυρήνα μπορεί να ενισχύσουν και να τονώσουν τους υποκείμενους μύες.

Οι ισχυροί μύες του πυρήνα καθιστούν πιο εύκολη τη σωματική δραστηριότητα

Οι ισχυροί μύες του πυρήνα κάνουν τη ζωή σoυ πιο εύκολη, από το χτύπημα μίας μπάλας γκολφ μέχρι και το σκύψιμο για την άρση ενός αντικειμένου από το έδαφος. Οι αδύναμοι μύες του πυρήνα σε κάνουν επιρρεπείς σε κακή στάση του σώματος, σε πόνο στο χαμηλό μέρος της πλάτης και σε μυϊκούς τραυματισμούς.

Ασκήσεις του πυρήνα που μπορούν να σε βοηθήσουν να επιτύχεις τους στόχους σου για fitness

Η αεροβική άσκηση και η μυϊκή ενδυνάμωση είναι τα κύρια στοιχεία των περισσότερων προγραμμάτων γυμναστικής. Αλλά για να έχεις ένα πραγματικά καλά ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής, θα πρέπει να περιλαμβάνεις επίσης ασκήσεις του πυρήνα. Είτε είσαι αρχάριος ο οποίος κάνει τα πρώτα βήματα προς το fitness ή είσαι φανατικός του γυμναστηρίου ένα καλά ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιτύχεις τους στόχους σου.

 

Πηγή: Mayoclinic.com

[justified_image_grid preset=15]