Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Κανένα συμπλήρωμα από μόνο του δεν μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους!

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 20% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor ενόψει των μεγάλων αγώνων δρόμου/βουνού

Η έλλειψη συγκεκριμένων βιταμινών σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να ενεργοποιήσει ορμόνες που σχετίζονται με την αύξηση του αισθήματος της πείνας. Παρακάτω θα δούμε πως η Βιταμίνη D & B σχετίζονται με την απώλεια σωματικού βάρους!

Επάρκεια βιταμίνης D και βάρος

Τα χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D μπορούν να προκαλέσουν το σώμα σου να θέσει ένα υψηλότερο σημείο βάρους και να αυξήσει την απελευθέρωση των ορμονών που ενεργοποιούν την πείνα. Μία έρευνα του 2013 που δημοσιεύτηκε στο Nutrition Journal αποφάνθηκε ότι 12 εβδομάδες μίας διατροφής χαμηλών θερμίδων με ασβέστιο και βιταμίνη D3 ενισχύει την απώλεια βάρους συγκρινόμενη με μία απλή διατροφή χαμηλών θερμίδων. Οι υπέρβαροι συμμετέχοντες ανέφεραν χαμηλά επίπεδα πρόσληψης ασβεστίου πριν την εκκίνηση της έρευνας. Δεν είναι σαφές αν η βιταμίνη D, το ασβέστιο, ο συνδυασμός ή άλλοι παράγοντες μαζί αποτέλεσαν τον καταλύτη για την ενίσχυση της απώλειας βάρους.

Εάν δεν έχεις μία διατροφή πλήρης σε βιταμίνη D, πραγματοποίησε τις αντίστοιχες εξετάσεις και αν ο γιατρός σου το κρίνει απαραίτητο να σου χορηγήσει ένα συμπλήρωμα βιταμίνης D το οποίο ίσως προσφέρει βελτίωση στην ενέργεια, στο ανοσοποιητικό σου σύστημα και ίσως στην απώλεια βάρους.

Βιταμίνη B και απώλεια βάρους

Τα ενεργειακά ποτά περιέχουν σύμπλεγμα βιταμινών B, το οποίο αυξάνει την αντοχή σου και μειώνει την κούραση. Μερικά συμπληρώματα απώλειας βάρους περιέχουν επίσης βιταμίνες B. Η αυξανόμενη ενέργεια θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα και θα βοηθήσει τη φυσική δραστηριότητα ως ένα μέρος στρατηγικής της απώλειας βάρους. Μία έρευνα το 2005 στο Journal of Alternative & Complementary Medicine έδειξε ότι οι άνθρωποι οι οποίοι παίρνουν συστηματικά συμπληρώματα βιταμινών B6 και B12 είχαν χαμηλό ποσοστό πρόσληψης βάρους μέσα σε 10 χρόνια σε σχέση με αυτούς που δεν λάμβαναν επαρκείς ποσότητες βιταμινών Β.



Δες επίσης : Natural Doctor – 3πλή δύναμη βιταμινών για δρομείς!

Βιταμίνη C και μεταβολισμός λίπους

Η βιταμίνη C υπάρχει σε αφθονία στα εσπεριδοειδή φρούτα, στο kiwi και στις κόκκινες πιπεριές δρώντας ως αντιοξειδωτικό και ως βοηθός στην ανάπτυξη των ιστών, του ανοσοποιητικού συστήματος και του μεταβολισμού των πρωτεϊνών.

Οι υπέρβαροι και παχύσαρκοι τείνουν να έχουν χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης C, αλλά η βιταμίνη C από μόνη της δεν αποτέλεσε το υπόστρωμα για την αύξηση της απώλειας βάρους, έδειξε μία έρευνα στο Journal of Nutrition το 2007. Οι άνθρωποι που λαμβάνουν βιταμίνη C σε συνδυασμό με μία διατροφή χαμηλών θερμίδων έχασαν αρκετή ποσότητα σωματικού βάρους μετά από 8 εβδομάδες.

Η άσκηση και η βιταμίνη C ίσως είναι ο νικηφόρος συνδυασμός. Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American College of Nutrition το 2005 προτείνει την πρόσληψη επαρκούς ποσότητας βιταμίνης C σε καθημερινή βάση ώστε να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερο λίπος κατά τη διάρκεια μίας άσκησης μεσαίας έντασης.

Το τρέξιμο σε συνδυασμό με την κατάλληλη διατροφή θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα!

Άσκηση και απώλεια βάρους

 Ίσως σκέφτεσαι να πάρεις ένα συμπλήρωμα βιταμινών και να κάνει θαύματα στην απώλεια βάρους χωρίς να ανησυχείς για την άσκηση. Το American Council on Exercise αποφάνθηκε μεταξύ των ανθρώπων που συμμετείχαν στο National Weight Control Registry, μία ομάδα ανθρώπων που έχασε ένα σημαντικό αριθμό βάρους και τον διατήρησε για ένα χρόνο, ότι το 89% των συμμετεχόντων ακολουθούσε μία ισορροπημένη διατροφή σε συνδυασμό με την άσκηση για να διατηρήσει το επιθυμητό αποτέλεσμα.