Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Αποκατάσταση λίγο πριν το μεγαλύτερο Long Run, τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας!

Η αποκατάσταση για έναν δρομέα είναι τόσο σημαντική, όσο και η προετοιμασία για έναν αγώνα. Η κρυοθεραπεία είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης του πόνου και της φλεγμονής, αλλά θέλει και μέτρο…

Όσοι δρομείς επιδίδονται συχνά σε long runs και ο Μαραθώνιος θα λέγαμε πως είναι το… μεγαλύτερο Long Run, είναι περισσότερο εκτεθειμένοι και σε τραυματισμούς. Για να ελαττωθούν αυτοί οι πόνοι υπάρχει απάντηση με την κρύα μέθοδο.

Επειδή όμως η κρυοθεραπεία δεν μπορεί να γίνεται πολύ συχνά, ένας πολύ απλός τρόπος κι εξίσου αποτελεσματικός είναι το  Cooling Gel της σειράς Hansaplast sport με 100% περιποίηση δροσιάς.

Τα long runs είναι απαραίτητα για τους δρομείς αποστάσεων, επειδή επιτρέπουν στον οργανισμό να προσαρμόζεται έτσι ώστε να τρέχει μεγαλύτερες αποστάσεις με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Δυστυχώς τα long runs, αυξάνουν επίσης τον κίνδυνο τραυματισμού του δρομέα, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε απρόσμενη απομάκρυνση από τους δρόμους. Ένας απλός τρόπος για να αντισταθμίσεις τους κινδύνους που υπάρχουν στις μεγάλες περιόδους τρεξίματος είναι η κρυοθεραπεία, με το Cooling Gel να παρέχει αυτό που ψάχνει κάθε δρομέας!

Featured Spce

ADD

Αυτό που κάνει στην ουσία το Cooling Gel είναι να δώσει μια αίσθηση δροσιάς στους καταπονημένους μύες μετά το τέλος ενός αγώνα, ενώ προσφέρει άμεση αναζωογόνηση. Μετά τον τερματισμό του Μαραθωνίου, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι μύες θα έχουν συσσωρευμένη κόπωση και άλγος. Βάζοντας το Hansaplast Cooling Gel στις συγκεκριμένες περιοχές και κάνοντας απαλές κινήσεις θα δώσετε στους μύες αυτό που ψάχνουν εκείνη τη στιγμή. Δροσιά και ανακούφιση.

Τα συστατικά του Gel (μενθόλη & καφεΐνη) βοηθούν στην ψύξη των πονεμένων μυών μετά από έντονη σωματική άσκηση.

Η κρυοθεραπεία πιέζει τα αιμοφόρα αγγεία και μειώνει την μεταβολική δραστηριότητα, η οποία μειώνει με τη σειρά της τη διόγκωση και τη βλάβη των ιστών. Μόλις το δέρμα δεν έρχεται σε επαφή με την κρύα πηγή, οι υποκείμενοι ιστοί θερμαίνονται, προκαλώντας έτσι την ταχύτερη ροή του αίματος, η οποία βοηθά στην επιστροφή των υποπροϊόντων κυτταρικής διάσπασης στο λεμφικό σύστημα για αποτελεσματική ανακύκλωση από το σώμα.

«Η κρυοθεραπεία δεν καταστέλλει απλά τη φλεγμονή, αλλά βοηθά στο άδειασμα επιβλαβών μεταβολικών θραυσμάτων από τους μύες» λέει ο David Terry, M.D., ένας ultrarunner που έχει τερματίσει στις δύο μεγαλύτερες διαδρομές των ΗΠΑ 10 διαδοχικές φορές.

Παρόλο που θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις ξεχωριστές παγοκύστες, η βύθιση σε κρύο νερό παράγει μεγαλύτερη και πιο μακροχρόνια αλλαγή στους ιστούς και είναι περισσότερο αποτελεσματικό μέσο ψύξης μεγάλων μυικών ομάδων ταυτόχρονα.

Ωστόσο η εφαρμογή της κρυοθεραπείας μπορεί επίσης να ωφελήσει τους ανθρώπους με χρόνιους πόνους και αρθρίτιδα. Η κρυοθεραπεία λειτουργεί μειώνοντας τη ροή του αίματος στην περιοχή, μειώνοντας έτσι τη διόγκωση και τη φλεγμονή. Επιπλέον μπορεί να μειώσει την ευαισθησία στον πόνο με το να μουδιάσει την περιοχή και κατά συνέπεια να ελαττώσει τα σημάδια πόνου που μεταδίδονται από τα νεύρα στον εγκέφαλο.