Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Ο 3ος Αρσάκειος Δρόμος είναι γεγονός και θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 21 Οκτωβρίου. Πρόκειται για μια γιορτή των Αρσάκειων Σχολείων, η οποία είναι ανοικτή σε όλους. Οι διαδρομές είναι 5 χιλιομέτρων, 5 χιλιομέτρων δυναμική βάδην κι ένας αγώνας 900μ.

Αρσάκειος Δρόμος 2018 – Η προκήρυξη :

Ημερομηνία διεξαγωγής: 21 Οκτωβρίου 2018

Ώρα Εκκίνησης: 09.00πμ

Δικαίωμα Συμμετοχής:

Featured Spce

ADD

Για να συμμετάσχει κάποιος στον Αγώνα Δρόμου και στο δυναμικό βάδην 5χλμ θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας του (γεννημένοι το 2006 και μεγαλύτεροι). Το κόστος συμμετοχής είναι 5 ευρώ για τους μαθητές Γυμνασίου, 10 ευρώ για τους μεγαλύτερους μαθητές και τους ενήλικες.

Κέντρο Εγγραφών Διοργάνωσης: Αρσάκεια Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης

Το Κέντρο Εγγραφών της Διοργάνωσης, από όπου όλοι οι ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ δρομείς θα πρέπει να παραλάβουν τον αριθμό συμμετοχής τους με το chip χρονομέτρησης, θα είναι ανοικτό για το κοινό τις παρακάτω μέρες και ώρες:

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018: 10.00 – 20.00

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018: 07.00 – 08.00

ΝΕΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΓΓΡΑΦΩΝ – ΚΑΘΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΙΒΑΖΕΤΑΙ

Περιγραφή Διαδρομής:

Αφετηρία: Η εκκίνηση του Αγώνα Δρόμου και του αγώνα δυναμικού βάδην 5χλμ δίνεται εντός των κτηριακών εγκαταστάσεων του σχολείου.

Διαδρομή: Η διαδρομή των 5χλμ ακολουθεί τις οδούς: Έξοδος από τις κτηριακές εγκαταστάσεις του σχολείου, Λ. Μαραθώνος (με κατεύθυνση προς Αγ. Στέφανο), Αναστροφή στο ύψος της Οδού Γρ. Λαμπράκη, Είσοδος στις κτηριακές εγκαταστάσεις του σχολείου, χωμάτινη διαδρομή εντός των κτηριακών εγκαταστάσεων του σχολείου, Τερματισμός.

Τερματισμός: Οι αθλητές  τερματίζουν εντός των κτηριακών εγκαταστάσεων του σχολείου, στο ίδιο σημείο από όπου ξεκίνησαν.

Χρονικό Όριο Ολοκλήρωσης Αγώνα:

Το χρονικό όριο τερματισμού είναι 75 λεπτα. Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν τερματίσει μέχρι τις 10.15

Υγεία Συμμετεχόντων:

Όλοι οι δρομείς-βαδιστές συμμετέχουν στον αγώνα ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ. Οι διοργανωτές δεν φέρουν καμία ευθύνη για ζητήματα που αφορούν στην υγεία των συμμετεχόντων και οφείλονται σε έλλειψη προληπτικού ιατρικού ελέγχου. Συστήνεται στους συμμετέχοντες να έχουν υποβληθεί σε πρόσφατη ιατρική εξέταση πριν τη συμμετοχή τους στον αγώνα. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δίνεται από τα άτομα τα οποία αντιμετωπίζουν οποιασδήποτε μορφής καρδιολογικό πρόβλημα. Επίσης, συστήνεται στους συμμετέχοντες άνω των 35 ετών να προβούν σε πλήρη καρδιολογικό έλεγχο πριν τη συμμετοχή τους στον αγώνα. Οι διοργανωτές δεν θα ζητήσουν ιατρικές βεβαιώσεις για κανένα αθλητή-αθλήτρια, δεδομένου ότι όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με αποκλειστικά δική τους ευθύνη και οι ανήλικοι με ευθύνη των κηδεμόνων τους.

Σταθμοί υποστήριξης:

Στην αναστροφή της διαδρομής του Αγώνα Δρόμου 5χλμ λειτουργεί σταθμός υποστήριξης των συμμετεχόντων δρομέων. Εμφιαλωμένο νερό, χυμοί και μπανάνες θα διατίθενται στον Τερματισμό.

Έπαθλα:

Μετάλλιο και δίπλωμα απονέμονται στους τρεις πρώτους νικητές της Γενικής Κατάταξης Ανδρών και Γυναικών (θα πραγματοποιηθεί βράβευση). Σε όλους τους δρομείς που θα τερματίσουν θα δοθεί αναμνηστικό μετάλλιο, ενώ μετά την ανακοίνωση των Επίσημων Αποτελεσμάτων του αγώνα θα μπορούν οι δρομείς να κατεβάσουν δωρεάν από την ιστοσελίδα της διοργάνωσης το πιστοποιητικό συμμετοχής τους με τους χρόνους τερματισμού των.

Πακέτο Παροχών

Κάθε δρομέας-βαδιστής θα παραλάβει start pack που θα περιλαμβάνει τον αριθμό συμμετοχής, τον αυτοκόλλητο αριθμό για τα προσωπικά του είδη, chip ηλεκτρονικής χρονομέτρησης, μπλουζάκι αγώνα.

Ώρα Εκκίνησης: 10.30πμ

Δικαίωμα Συμμετοχής:

Ο Αγώνας 900μ για παιδιά απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες  της  Γ΄,  Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄Δημοτικού και έχει κόστος συμμετοχής 5 ευρώ.

Περιγραφή Διαδρομής:

Ο Αγώνας των 900μ γίνεται εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου.

Συμμετοχές:

Για τον αγώνα δρόμου των 900μ υπάρχει όριο συμμετοχών που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις πεντακόσιες (500).

Υγεία Συμμετεχόντων:

Όλοι οι δρομείς συμμετέχουν στον αγώνα ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ. Οι διοργανωτές δεν φέρουν καμία ευθύνη για ζητήματα που αφορούν στην υγεία των συμμετεχόντων και οφείλονται σε έλλειψη προληπτικού ιατρικού ελέγχου. Συστήνεται στους συμμετέχοντες να έχουν υποβληθεί σε πρόσφατη ιατρική εξέταση πριν τη συμμετοχή τους στον αγώνα. Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δίνεται από τα άτομα τα οποία αντιμετωπίζουν οποιασδήποτε μορφής καρδιολογικά προβλήματα. Οι διοργανωτές δε θα ζητήσουν ιατρικές βεβαιώσεις για κανένα αθλητή-αθλήτρια, δεδομένου ότι όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με αποκλειστικά δική τους ευθύνη και οι ανήλικοι με ευθύνη των κηδεμόνων τους.

Έπαθλα:

Σε όλους τους δρομείς που θα τερματίσουν θα δοθεί αναμνηστικό δίπλωμα, το οποίο μπορεί να ανακτηθεί ηλεκτρονικά από τον επίσημο δικτυακό τόπο της διοργάνωσης, μπλουζάκι αγώνα καθώς και το αναμνηστικό μετάλλιο του Αρσάκειου Δρόμου.

Για να απολαύσετε πραγματικά τη μοναδική εμπειρία της συμμετοχής σε κάποιον από τους αγώνες της διοργάνωσης θα πρέπει να είστε σε καλή φυσική κατάσταση και υγιείς την ημέρα του αγώνα, έτσι ώστε να μη θέσετε τον εαυτό σας σε τυχόν κίνδυνο.

Σας καλωσορίζουμε στον Αρσάκειο Δρόμο και χαιρόμαστε ιδιαιτέρως για τη συμμετοχή σας. Σας ενημερώνουμε ότι είμαστε οργανωτικά και ηθικά υποχρεωμένοι να επιστήσουμε την προσοχή σε όλους τους συμμετέχοντες και ειδικότερα σε όσους δεν προετοιμάστηκαν επαρκώς το προηγούμενο διάστημα για κάποιον από τους αγώνες της διοργάνωσης. Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να γνωρίζουν πως σε κάθε περίπτωση, είτε έχουν κάνει ιατρικό check up, ιδιαίτερα καρδιολογικό, είτε όχι, είτε υπάρχει προηγούμενο πάσης φύσεως ιατρικό πρόβλημα, είτε όχι, η ευθύνη συμμετοχής ή μη βαραίνει αποκλειστικά τον συμμετέχοντα δρομέα. Τα παρακάτω αποσκοπούν στην καλύτερη δυνατή ενημέρωση όλων των συμμετεχόντων, συμβάλλουν στην απόδοσή σας, και στην ευχάριστη και ασφαλή συμμετοχή σας.

Την Παραμονή του Αγώνα

Αποφύγετε την έντονη προπόνηση και ξεκουραστείτε από νωρίς την προηγούμενη ημέρα. Ετοιμάστε τα απαραίτητα για τη συμμετοχή σας από το προηγούμενο βράδυ. Το δείπνο της προηγούμενης ημέρας θα πρέπει να είναι ελαφρύ και αναλογικά, πλούσιο σε υδατάνθρακες (ψωμί, ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες). Να μην ξεχάσετε την ενυδάτωσή σας, ιδιαίτερα, αν για την ημέρα του αγώνα προβλέπεται υψηλή για την εποχή θερμοκρασία. Αποφύγετε τα οινοπνευματώδη κατά τις προηγούμενες ημέρες.

Την Ημέρα του Αγώνα

• Μην τρέξετε αν δεν αισθάνεστε καλά, ακόμα και αν πρόκειται για κάτι που επιθυμείτε διακαώς και προετοιμαστήκατε γι αυτό σκληρά. Τα περισσότερα ιατρικά περιστατικά συμβαίνουν σε αθλητές οι οποίοι, παρόλο που δε αισθάνονται καλά, συμμετέχουν κανονικά, γιατί δεν θέλουν να απουσιάσουν από το συγκεκριμένο αθλητικό γεγονός. Αν νιώθετε ότι έχετε πυρετό, εάν κάνετε εμετούς, αν έχετε διάρροια ή πόνους στο στήθος, παρακαλούμε μην λάβετε μέρος σε κανένα αγώνα δρόμου. Μην ρισκάρετε την υγεία σας.

• Ντυθείτε με τα κατάλληλα ρούχα, ανάλογα με τον καιρό.  Φορέστε παπούτσια με τα οποία έχετε ξανατρέξει και γνωρίζετε ότι δεν θα σας δημιουργήσουν φουσκάλες στα πόδια σας.

• Προγευματίστε μερικές ώρες πριν την ώρα εκκίνησης, πολύ ελαφρά, αποφεύγοντας τα λίπη.

• Ξεκινήστε έγκαιρα από τον τόπο διαμονή σας για την Αφετηρία και αποφύγετε οτιδήποτε θα μπορούσε να σας δημιουργήσει stress.

• Ξεκινήστε τον αγώνα σας καλά ενυδατωμένοι.  Μέχρι μισή ώρα πριν τον αγώνα μπορείτε να καταναλώσετε 250ml νερό.

Στον Αγώνα

Να θυμάστε ότι, όσο μεγαλύτερη είναι η διάρκεια του αγώνα και κατ΄επέκταση της επιβάρυνσης του οργανισμού τόσο αυξάνεται η σημασία της σωστής και τακτικής ενυδάτωσης και της κατάλληλης τροφοδοσίας. Να πίνετε τακτικά υγρά, αλλά να μην το παρακάνετε. Μην παίρνετε περισσότερα υγρά από αυτά που νιώθετε ότι χρειάζεστε. Να προτιμάτε τα σκευάσματα που έχετε ήδη δοκιμάσει σε άλλες διοργανώσεις ή στην καθημερινή σας προπόνηση. Να προτιμάτε τα ρευστά και παχύρευστα σκευάσματα που αφομοιώνονται ευκολότερα από τον οργανισμό.

Τρέξτε ανάλογα με το επίπεδο της προετοιμασίας σας, ή τρέξτε χωρίς να πιέζετε τον εαυτό σας, ιδιαίτερα αν το επίπεδο της προετοιμασίας σας για τον αγώνα στον οποίο συμμετέχετε δεν είναι ικανοποιητικό. Ακολουθήστε αυτή τη συμβουλή και το πιθανότερο είναι να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις του αγώνα χωρίς να χρειαστείτε κάποια ιατρική βοήθεια. Ιατροί θα καλύψουν υγειονομικά τον αγώνα και εθελοντές θα βρίσκονται κατά μήκος της διαδρομής για να σας παρέχουν τη απαραίτητη βοήθεια αν την χρειαστείτε.

Στον Τερματισμό

Όταν τερματίσετε τον αγώνα, μη σταθείτε ακίνητοι. Συνεχίστε να περπατάτε, ειδικά αν αισθάνεστε ότι ζαλίζεστε και πιείτε αρκετά υγρά, ώστε να αναπληρώσετε αυτά που χάθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Πηγαίνετε στο χώρο που θα παραλάβετε τα πράγματά σας, όσο γίνεται πιο γρήγορα, πάρτε το σακίδιό σας και φορέστε στεγνά και ζεστά ρούχα. Στη συνέχεια, φροντίστε να πίνετε υγρά, αλλά με αργό ρυθμό. Φροντίστε να φάτε λίγο αργότερα, πάντα με τον ίδιο αργό ρυθμό. Μετά τον τερματισμό μην πιείτε μεγάλες ποσότητες νερού.

Αν, για οποιοδήποτε λόγο, αισθανθείτε ατονία, ζάλη, αδυναμία να κινηθείτε, αναζητήστε αμέσως το παρευρισκόμενο ιατρικό προσωπικό.