Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Ψάχνεις πρόγραμμα προπόνησης στο τρέξιμο; Ένα φανταστικό δώρο από το Running Pass ενόψει των μεγάλων αγώνων του χειμώνα για όλους τους δρομείς!

11 Προγράμματα προπόνησης εστιασμένα σε άντρες και γυναίκες διάρκειας από 1.5μήνα έως 3 μήνες με στόχο το δικό σου ρεκόρ!

Δες επίσης : 3πλος οδηγός My Marathon 2018 με ανάλυση διαδρομών του Μαραθωνίου της Αθήνας ( 5km,10km και Μαραθώνιος )

Απόκτησε τα όλα δωρεάν με το νέο Running Pass

2 Προγράμματα προπόνησης 5km για να κάνεις το δικό σου Personal Best Ρεκόρ

3 Προγράμματα για 10km με στοχο κάτω από 1 ώρα, 50 και 45 λεπτά

5 Προγράμματα προπόνησης για γυναίκες από αρχάριες έως και πολύ προχωρημένες

Πρόγραμμα προπόνησης Ημιμαραθωνίου για αρχάριους με βάση την προσπάθεια