Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Εάν τρέχεις, το σώμα σου χρησιμοποιεί θερμίδες από τις τροφές που καταναλώνεις για να σε εφοδιάσει με ενέργεια. Οι θερμίδες προέρχονται από τα λίπη, τους υδαντάνθρακες και τις πρωτεΐνες. Το σώμα σου τις χρειάζεται για καύσιμο.

Το τρέξιμο είναι η άσκηση, η οποία θα κάψει τις θερμίδες και θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος.

Δραστηριότητα

Κάθε κίνηση καίει θερμίδες. Το σώμα σου καίει θερμίδες ακόμα και στην ανάπαυση, έτσι όταν τρέχεις, η θερμιδική σου ανάγκη αυξάνεται.Το τρέξιμο δεν είναι μόνο ευεργετικό για τη διαχείριση του βάρους, αλλά αποτελεί και μία καρδιαγγειακή άσκηση. Κατά συνέπεια η καρδιά και τα πνευμόνια σου θα δυναμώσουν.

Featured Spce

ADD

Πάντα με μέτρο…

Το Αμερικανικό Συμβούλιο Άσκησης υποδεικνύει ότι το τρέξιμο για 2,2 χιλιόμετρα σε 15 λεπτά καίει περίπου 150 θερμίδες ρυθμός που ισούται με , που ισούται με [10 λεπτά / 1.6 km ή κοντά στα 6 λεπτά / km ]. Αυτός είναι ένας μέτριος ρυθμός που μπορεί να διατηρηθεί για μεγαλύτερη διάρκεια. Για να βελτιώσεις την υγεία σου, προσπάθησε να τρέχεις 15 – 30 λεπτά την ημέρα.

Διάγραμμα

Το Αμερικανικό Συμβούλιο Άσκησης χρησιμοποεί ένα διάγραμμα για τον υπολογισμό των θερμίδων που καίγονται. Αυτό δείχνει ότι ένας άνθρωπος που ζυγίζει 64 κιλά θα κάψει περίπου 13.2 θερμίδες ανά λεπτό κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Για 10 λεπτά τρέξιμο, το αποτέλεσμα είναι 132 θερμίδες.

Παραλλαγές

Τα παραπάνω αποτελέσματα θερμίδων είναι μόνο εκτιμήσεις. Ο προσωπικός σου μεταβολικός ρυθμός επηρεάζεται από την ηλικία, το φύλο, το ύψος και άλλους γενετικούς παράγοντες. Χρησιμοποίησε τις παραπάνω κατευθυντήριες γραμμές για την κατά προσέγγιση κατανάλωση θερμίδων και ρώτα τον προπονητή σου πριν ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα άσκησης.