Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Εκείνη τη στιγμή που κοιτάς το ρολόι σου… Όλοι το έχουμε κάνει.

Κάποια runs δεν πάνε όσο ομαλά θα περίμενες. Ίσως επιστρέφεις στη δράση μετά από ένα break, ίσως αναρρώνεις από κάποιο τραυματισμό, ή απλά νιώθεις ότι κουρασμένος. Όποια και αν είναι η αιτία, ίσως να σκεφτείς τη στιγμή που θα θέλεις απλώς να σταματήσεις για να κάνεις ένα μικρό διάλειμμα για περπάτημα.

Αλλά ενδεχομένως νιώσεις αμήχανα αν σταματήσεις στα μισά και δεν θες να παρατηρήσουν οι γύρω σου ότι… “πεθαίνεις”. Λοιπόν, τι πρέπει να κάνεις για να δείξεις ότι όλα πάνε καλά; Από το να τσεκάρεις τους σφιγμούς σου μέχρι ένα διάλειμμα για… διατάσεις, αυτά είναι τα 9 πράγματα που θα σε κάνουν να φαίνεσαι εντάξει.

1. Τσέκαρε τους σφυγμούς

Featured Spce

ADD

Όταν επιστρέφεις στο τρέξιμο μετά από μία περίοδο αποχής, προσποιήσου ότι τσεκάρεις τους παλμούς στο λαιμό σου κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων για περπάτημα. Έτσι θα φανείς πειστικός σε όσους περνούν από δίπλα σου και όχι φανερά εκτός φόρμας!

2. Ψεύτικες διαλειμματικές

Κάθε φορά που χρειάζεσαι διάλειμμα, κοίταζε απλά το ρολόι σου σαν να κάνεις διαλειμματικές. Α και μην ξεχνάς να κουνάς το κεφάλι σου με τέτοιο τρόπο ώστε να φανεί ότι το τελευταίο άνοιγμα δεν ήταν αυτό που ήθελες.

3. … Ή ψεύτικο Smartwatch

Κούνησε νευρικά το ρολόι σου για να τσεκάρεις το χρόνο και τα ανοίγματα. Όχι βέβαια ότι έχει κάτι από τα δύο το ρολόι σου…

4. Προγραμμάτισε αναλόγως τα διαλείμματα για περπάτημα

Εσύ : Πρέπει να κρατήσεις τα διαλείμματα για περπάτημα σε ακριβή χρονικά διαστήματα για να είναι εύκολο να κρατάς το βηματισμό και να μπορείς να πεις στον εαυτό σου ότι το κάνεις αυτό για έναν συγκεκριμένο σκοπό.

Εσύ όταν είναι κάποιος άλλος δίπλα σου : Συνέχισε να τρέχεις μέχρι τη στροφή ώστε να μην μπορούν να σε δουν. Φτου, τώρα οι διαλειμματικές σου είναι εκτός. Καλύτερα να συνεχίσεις να περπατάς μέχρι να επιστρέψεις στο ρυθμό.

5. Κοίταξε το τοπίο και βγάλε μία σύντομη φωτογραφία

«Δεν σταματάς να πάρεις μία ανάσα σε αυτό το μοναδικό, απόκρημνο μονοπάτι. Απλά θαυμάζεις τη μαγευτική θέα»….

6. Επιτάχυνε μόνο όταν σε βλέπει ο κόσμος

Τρέξε ταχύτερα όταν περνάς δίπλα από πεζούς.

7. Κάνε διάλειμμα για διατάσεις

Προσποιήσου ότι κάνεις διατάσεις για τα hamstrings σου

8. Θυμήσου τις ημέρες της δόξας σου

Κράτα τη μία πλευρά του στομαχιού και περπάτα με μία γκριμάτσα και μία μακρινή έκφραση στα μάτια σου που (ελπίζεις) να υποδηλώνει ότι αναπολείς εκείνες τις μέρες που μεσουρανούσες στους δρόμους.

9. Πάρε την έκφραση ότι δεν… πεθαίνεις

Όταν κάποιος τρέχει στον άλλο δρόμο, καλύτερα να βάλεις… μπροστά 10%, αλλά προσπάθησε να μην δείχνεις την αγωνία στο πρόσωπό σου.

Το πιο πιθανό βέβαια είναι όσοι διαβάσετε το άρθρο να καταλάβετε ο ένας τον άλλον αλλά δεν πειράζει..καλή καρδιά!!