Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Υπάρχουν αρκετές θεωρίες για το ποια είναι η καλύτερη προπόνηση για να προπονήσεις τους τρικέφαλους.

Κάποιοι λένε ότι πρέπει να συγκεντρωθείς σε προπόνηση με πολλές επαναλήψεις και να νιώσεις πραγματικά το… κάψιμο.


Running Pass: Μπες κι εσύ στη νέα running παρέα του Running Magazine

Άλλοι λένε ότι πρέπει να τους προπονείς αρκετές φορές την εβδομάδα.

Άλλοι πάλι λένε ότι δεν χρειάζεται να κάνεις ασκήσεις για τους τρικέφαλους και ότι πρέπει να επικεντρωθείς στις σύνθετες κινήσεις όπως τα bench press και τα overhead press.

1. Οι περισσότεροι πρέπει να προπονούν τους τρικέφαλους απευθείας για να αποκτήσουν το μέγεθος που θέλουν.

Η σκληρή προπόνηση στήθους θα χτίσει τους τρικέφαλους, αλλά είναι αρκετά σπάνιο να σου δώσει τον όγκο που επιθυμείς για να νιώσεις το αίσθημα της ικανοποίησης.

Featured Spce

ADD

2. Οι σύνθετες κινήσεις είναι οι καλύτερες για να βάλεις δύναμη και όγκο.

Τα σετ πολλών επαναλήψεων, η τροχαλία και οι ασκήσεις στα μηχανήματα μπορούν να συμπεριληφθούν στις προπονήσεις τρικεφάλων, αλλά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τις βαριές ελεύθερες κινήσεις.

3. Μία σκληρή προπόνηση τρικεφάλων την εβδομάδα είναι αρκετή.

 

1. Close-Grip Bench Press

2. Βυθίσεις

3. Dumbbell Overhead Triceps Press

4. Lying Triceps Extension (Skullcrusher)

5. Triceps Pushdown