Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Ασκήσεις για γάμπες : Τρέξε πιο γρήγορα, δυνατά και με ασφάλεια με δυνατές γάμπες!

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Ας ξεκινήσουμε λίγο πριν δούμε το ασκησιολόγιο την ανατομία της γάμπας μας για καταλάβουμε καλύτερα τι ακριβώς γυμνάζουμε

Η ανατομία της γάμπας ( calves anatomy )

Υπάρχουν λοιπόν 2 μύες που δουλεύουν μαζί για να χειριστούν το πόδι και την άρθρωση του αστραγάλου.



Γι αυτό προτείνονται διάφορες ασκήσεις ώστε να δουλέψουμε και τους δύο μύες, είτε καθιστοί είτε όρθιοι.

1. Ασκήσεις γάμπας με Όρθιες ανυψώσεις

2.Ασκήσεις γάμπας με Καθιστές ανυψώσεις

3. Ασκήσεις γάμπας στο Leg Press

4. Ασκήσεις γάμπας με το βάρος του σώματος ( ή με αλτήρες στα χέρια για extra δυσκολία )