11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Ασκήσεις για γάμπες : Τρέξε πιο γρήγορα, δυνατά και με ασφάλεια με δυνατές γάμπες!

Ας ξεκινήσουμε λίγο πριν δούμε το ασκησιολόγιο την ανατομία της γάμπας μας για καταλάβουμε καλύτερα τι ακριβώς γυμνάζουμε

Η ανατομία της γάμπας ( calves anatomy )

Υπάρχουν λοιπόν 2 μύες που δουλεύουν μαζί για να χειριστούν το πόδι και την άρθρωση του αστραγάλου.

Γι αυτό προτείνονται διάφορες ασκήσεις ώστε να δουλέψουμε και τους δύο μύες, είτε καθιστοί είτε όρθιοι.

1. Ασκήσεις γάμπας με Όρθιες ανυψώσεις

2.Ασκήσεις γάμπας με Καθιστές ανυψώσεις

3. Ασκήσεις γάμπας στο Leg Press

4. Ασκήσεις γάμπας με το βάρος του σώματος ( ή με αλτήρες στα χέρια για extra δυσκολία )