Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Προφανώς υπάρχει μία σχέση μεταξύ της υψηλής χοληστερίνης και των καρδιοπαθειών.

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 20% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor ενόψει των μεγάλων αγώνων δρόμου/βουνού

Υπολογίζεται πως εαν ρίξεις 1 μονάδα χοληστερίνης μειώνεις 2% την πιθανότητα να πάθεις έμφραγμα.

Παρακάτω ο Dr. Julian Whitaker παρουσιάζει 5 μυστικά για να ρίξεις φυσικά τη χοληστερίνη σου

Ρίξε τη χοληστερίνη με φυσικούς τρόπους

 Πάλεψε τη χοληστερίνη φυτικές ίνες.

    1. Οι φυτικές ίνες ενώνονται με τα χολικά οξέα στα έντερα και μειώνουν την επαναρρόφηση της χοληστερόλης στην κυκλοφορία του αίματος, μειώνοντας φυσικά τη χοληστερόλη. Αυξήστε τις φυτικές ίνες σας τρώγοντας πολλές φυτικές τροφές. Ο λιναρόσπορος έχει μια αφθονία λιγνάνων, ινωδών φυτικών ενώσεων που δεσμεύουν τη χοληστερόλη και τη διώχνει από το σώμα.

Αύξησε την “καλή” Χοληστερόλη HDL με την άσκηση. 

    1. Η τακτική φυσική άσκηση αυξάνει τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης HDL, η οποία βοηθά να καθαρίσει το σώμα από την κακή LDL χοληστερόλη. 30 λεπτά το ελάχιστο, 5 φορές την εβδομάδα.

Μείωσε την οξείδωση της χοληστερόλης με αντιοξειδωτικά.

    1. Είναι οι οξειδωμένη χοληστερόλη αυτή που βρίσκεται στα λιπαρά που εκτίθενται στη ζέστη και στον αέρα μέσω της διαδικασίας του μαγειρέματος, η οποία κάνει το μεγαλύτερο κακό στα τοιχώματα των αρτηριών. Τα αντιοξειδωτικά έχουν ζωτική σημασία στο να αφοπλίζουν τις ελεύθερες ρίζες και αποτρέπουν την οξείδωση της κακής χοληστερόλης LDL.

Ρίξε τη χοληστερόλη σου φυσικά με Ω3 λιπαρά.



     Προτείνουμε 1-10 γραμμάρια ιχθυέλαιου και τακτική κατανάλωση ψαριών πλούσια σε Ωμέγα 3 λιπαρά όπως σαρδέλα, σκουμπρί, σολωμός κ.α.

Μείωσε την κακή χοληστερίνη LDL με Νιασίνη ( Βιταμίνη Β3 ) . Η Νιασίνη είναι η καλύτερη θεραπεία για να ρίξεις την LDL, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την καλή χοληστερόλη HDL.

Οι τροφές με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νιασίνη είναι:

ΤΡΟΦΕΣ ΝΙΑΣΙΝΗ  (mg /100 γραμμάρια)
Δημητριακά (εμπλουτισμένα) 30
Διατροφική Μαγιά 25
Συκώτι μοσχαρίσιο (μαγειρεμένο) 17,7
Τόνος (κονσέρβα) 16,8
Φιστίκια peanuts, αλεύρι σιταριού ολικής 12,0
Καρύδια 8,6
Κοτόπουλο ψητό 8,5
Μοσχάρι ψητό 7,9
Ψωμί ολικής άλεσης 6,3
Ρύζι καστανό 4,3
Σαρδέλες (κονσέρβα σε λάδι) 3,8
Βερίκοκα αποξηραμένα 2,7
Πατάτες (βραστές) 1,7
Δαμάσκηνα 1,5
Φράουλες 0,6
Βατόμουρα, βερίκοκα 0,5