Όπως θα έχεις παρατηρήσει μέχρι τώρα, σήμερα είναι η παγκόσμια ημέρα τρεξίματος, ή αλλιώς η ημέρα που γιορτάζουμε τον λόγο ή τους λόγους που τρέχουμε. Όπως είναι φυσιολογικό, σε κάνει να αναρωτιέσαι για πιο λόγο βάζεις κάθε φορά τα παπούτσια σου και βγαίνεις έξω για τρέξιμο ή ανεβαίνεις στον διάδρομο γυμναστικής.

Featured Spce

ADD
Γράψου τώρα στο Newsletter και τρέξε με το Running Magazine με καθημερινά άρθρα για τρέξιμο, αγώνες και αποτελέσματα
Please wait...

Βιταμίνες για δρομείς : Πακέτο 3πλής δύναμης για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Κάθε μέρα είναι για εμένα η παγκόσμια ημέρα τρεξίματος;”, λέει ο Metzler. Φυσικά για κάποιους ανθρώπους αυτό ισχύει. Για τους περισσότερους δρομείς αποτελεί τελετουργικό να δέσουν τα κορδόνια τους και να βγουν έξω για το καθημερινό τους τρέξιμο, είτε αυτό είναι χαλαρό τρέξιμο ή μια σκληρή προπόνηση.

Όμως η πρόθεση της παγκόσμιας ημέρας τρεξίματος είναι κάτι περισσότερο από ένα συνηθισμένο τρέξιμο. Αποτελεί ένα τρόπο να γιορτάσεις την αφοσίωση σου στην καλή φυσική κατάσταση ή την εκκίνηση ενός νέου τρόπου ζωής προς την καλή υγεία. Με την βοήθεια του νοήματος της ημέρας αυτής μπορείς να μοιραστείς το πάθος σου για το τρέξιμο με άλλους δρομείς και να ενθαρρύνεις φίλους, συναδέλφους, ακόμα και την οικογένεια σου, να βγουν έξω να τρέξουν.

Χιλιάδες καταστήματα τρεξίματος, ομάδες τρεξίματος, οργανισμοί, εταιρίες εξοπλισμού, ένδυσης και υπόδησης, γιορτάζουν την παγκόσμια ημέρα τρεξίματος με την διεξαγωγή αγώνων τρεξίματος, ομαδικές προπονήσεις τρεξίματος, διαφορά events και εκπτώσεις σε εγγραφές σε μελλοντικούς αγώνες.

Η ιδέα δεν είναι αν τρέχεις γρήγορα ή ξεπερνάς τον προκαθορισμένο χιλιομετρικό όγκο. Πρόκειται απλά για τρέξιμο.

Διάβασε παρακάτω 4 απλούς τρόπους που μπορείς να γιορτάσεις κι εσύ την παγκόσμια ημέρα τρεξίματος:

1. Τρέξε!

Δέσε τα κορδόνια σου και άνοιξε την πόρτα! Πράγματι, είναι τόσο εύκολο. Κάντο κάθε μέρα και σύντομα θα σου γίνει συνήθεια (αν δεν έχει γίνει). Ενθάρρυνε ένα φίλο σου να έρθει μαζί σου ή ενσωματώσου σε κάποια τοπική προπόνηση τρεξίματος. Τρέξε για να μειώσεις το προσωπικό ρεκόρ σου στον ημιμαραθώνιο, τρέξε για να χάσεις 5 κιλά ή απλά τρέξε για να μείνεις υγιής και σε καλή φυσική κατάσταση. Βρες μια νέα διαδρομή και αφήσου. Απλά τρέξε!

2. Γράψου σε έναν αγώνα

Το τρέξιμο οποιαδήποτε μέρα είναι καταπληκτικό, ακόμα και αν δεν έχεις τοποθετημένο κάποιο συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό σου. Αλλά η προπόνηση για ένα συγκεκριμένο αγώνα είναι ακόμα καλύτερη, περισσότερο γιατί θα μπορέσεις να σημειώσεις θετικές αλλαγές στην φυσική, ψυχολογική και συναισθηματική κατάσταση όσο προσπαθείς να προετοιμαστείς για την ημέρα του αγώνα. Γράψου σε έναν ημιμαραθώνιο για το φθινόπωρο ώστε να μπορέσεις να προετοιμαστείς το καλοκαίρι και να βελτιώσεις την φυσική κατάσταση σου και να γίνεις γρηγορότερος.

3. Επισκέψου ένα αθλητικό κατάστημα

Κανένα άλλο μέρος δεν είναι τόσο εμπνευσμένο όσο ένα αθλητικό κατάστημα. Με νέα παπούτσια και ρούχα τρεξίματος, τα απαραίτητα αξεσουάρ, νέα “αρώματα” από αθλητικά διατροφικά προϊόντα αλλά και με διαφημίσεις από τους νέους αγώνες. Μπες μέσα και νιώσε την αδρεναλίνη σου να μεγαλώνει. Δεν χρειάζεται να αγοράσεις κάτι, και μόνο που θα είσαι κοντά, στους ανθρώπους του καταστήματος που έχουν δεσμευτεί να σε βοηθήσουν να τρέξεις καλύτερα, αποτελεί πάντα ένα ισχυρό κίνητρο.

4. Σχεδίασε κάτι μεγάλο

Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να προγραμματίσεις κάτι μεγάλο. Γράψου στον επόμενο (ή στον πρώτο) μαραθώνιο σου. Σχεδίασε την συμμετοχή σου σε μια ομαδική προπόνηση. Ξεκίνησε να προπονείσαι για τον πρώτο σου υπέρ-μαραθώνιο. Σχεδίασε ένα ταξίδι και την συμμετοχή σου σε ένα ξένο μαραθώνιο ή έναν αγώνα τρεξίματος.

Συγγραφέας: Brian Metzler

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine