11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Είναι αλήθεια. Κάποιες τροφές μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη θερμογένεση, έτσι κυριολεκτικά καις θερμίδες ενώ μασάς. Άλλες τροφές περιέχουν διατροφικά στοιχεία που βάζουν φωτιά στον μεταβολισμό σου. Τροφοδότησε τον μεταβολισμό σου με τις παρακάτω τροφές και εκτόξευσε την καύση λίπους

Δημητριακά ολικής άλεσης

Το σώμα σου καίει σχεδόν τις διπλάσιες θερμίδες για να διασπάσει τις τροφές ολικής άλεσης (ειδικά αυτές που είναι πλούσιες σε ίνες όπως η βρώμη και το καστανό ρύζι) απ ότι τις επεξεργασμένες τροφές.

Άπαχο κρέας

Η πρωτεΐνη έχει υψηλό θερμογενικό αποτέλεσμα. Καις περίπου το 30% των θερμίδων που περιέχει η τροφή που καταναλώνεις, κατά την διαδικασία της πέψης (άρα ένα φιλέτο κοτόπουλο 300 θερμίδων απαιτεί περίπου 90 θερμίδες για να διασπαστεί από τον οργανισμό σου).

Γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλών λιπαρών

Πλούσια σε ασβέστιο και βιταμίνη D, σε βοηθάνε να διατηρήσεις και να χτίσεις μυική μάζα, απαραίτητα για να διατηρήσεις ένα ισχυρό μεταβολισμό.

Πράσινο τσάι

Η κατανάλωση 4 ποτηριών πράσινου τσαγιού την ημέρα βοήθησαν ανθρώπους να χάσουν περισσότερα από 3 κιλά σε 8 εβδομάδες, σύμφωνα με το American Journal of Clinical Nutrition. Το στοιχείο EGCG στο πράσινο τσάι είναι αυτό που ευθύνεται αφού προσωρινά επιταχύνει τον μεταβολισμό.

Φακές

Ένα φλιτζάνι περιέχει 35% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σιδήρου, καλά νέα αφού περίπου το 20% των ανθρώπων πάσχουν από σιδηροπενία. Όταν παρουσιάζεται έλλειμμα ενός διατροφικού συστατικού, ο μεταβολισμός σου επιβραδύνει καθώς ο οργανισμός δεν έχει αυτά που χρειάζεται για να λειτουργήσει αποτελεσματικά, λέει η Tammy Lakatos, RD, συγγραφέας του βιβλίου “Secrets to Skinny”

Καυτερές πιπεριές

Η καψαϊκίνη, το συστατικό που δίνει στις καυτερές πιπεριές τον καυτερό τους χαρακτήρα, αυξάνει την θερμοκρασία στο σώμα σου και έτσι καις περισσότερες θερμίδες. Μπορείς να προσλάβεις την καψαϊκίνη τρώγοντας τες ωμές, μαγειρεμένες ή αποξηραμένες, λέει η Lakatos. “Πρόσθεσε όσες περισσότερες πιπεριές cayenne μπορείς, ή σάλτσα από καυτερές πιπεριές, σε σούπες, αυγά και κρεατικά”.

 

 

Πηγή: Health.com

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine