11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Σίγουρα έχεις κάνει κάποια άσκηση mountain climbers. Βασικά πρόκειται για μια σανίδα (plank) με τα γόνατα σου να εναλλάσσονται το ένα το άλλο στο στήθος σου. Μπορεί να έχεις εκτελέσει και κάποιες βασικές παραλλαγές όπως η cross-body ή η feet-elevated.

Σίγουρα όμως δεν έχεις πλησιάσει ούτε στο ελάχιστο να δοκιμάσεις να εκτελέσεις 52 παραλλαγές της άσκησης mountain climbers, από τον διευθυντή φυσικής κατάστασης του Men’s Health, B.J. Gaddour.

Οι παραλλαγές αυτές αλλάζουν συνεχώς τον ρυθμό, τις γωνίες, τις κατευθύνσεις της κίνησης αλλά και εξοπλισμό ώστε να προκαλέσουν στα μέγιστα τον κορμό σου και να απογειώσουν την καύση λίπους

Αν θέλεις να τις εκτελέσεις στην επόμενη προπόνηση σου, διάλεξε 5-6 από αυτές. Εκτέλεσε κάθε μια για 30 έως 60 δευτερόλεπτα, ξεκουράσου 30 έως 60 δευτερόλεπτα και επανέλαβε. Εκτέλεσε 5 έως 10 γύρους.

 

Πηγή: Men’s Health

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine