Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Σίγουρα έχεις κάνει κάποια άσκηση mountain climbers. Βασικά πρόκειται για μια σανίδα (plank) με τα γόνατα σου να εναλλάσσονται το ένα το άλλο στο στήθος σου. Μπορεί να έχεις εκτελέσει και κάποιες βασικές παραλλαγές όπως η cross-body ή η feet-elevated.

Σίγουρα όμως δεν έχεις πλησιάσει ούτε στο ελάχιστο να δοκιμάσεις να εκτελέσεις 52 παραλλαγές της άσκησης mountain climbers, από τον διευθυντή φυσικής κατάστασης του Men’s Health, B.J. Gaddour.

Οι παραλλαγές αυτές αλλάζουν συνεχώς τον ρυθμό, τις γωνίες, τις κατευθύνσεις της κίνησης αλλά και εξοπλισμό ώστε να προκαλέσουν στα μέγιστα τον κορμό σου και να απογειώσουν την καύση λίπους

Αν θέλεις να τις εκτελέσεις στην επόμενη προπόνηση σου, διάλεξε 5-6 από αυτές. Εκτέλεσε κάθε μια για 30 έως 60 δευτερόλεπτα, ξεκουράσου 30 έως 60 δευτερόλεπτα και επανέλαβε. Εκτέλεσε 5 έως 10 γύρους.

 

Πηγή: Men’s Health

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine