Εκτέλεσε αυτή την προπόνηση με το βάρος του σώματος για να απογειώσεις την καύση λίπους, να ενεργοποιήσεις όλους του μύες σου και να πυροδοτήσεις τον μεταβολισμό σου

 

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στο Πακέτο 3πλής δύναμης για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Θέλεις να ξοδέψεις αποτελεσματικά τον ελεύθερο χρόνο σου; Σκέψου γρήγορα.

Οι γρήγορες ασκήσεις θα συσσωρεύσουν γαλακτικό οξύ στους μυς σου γιατί δουλεύεις πιο σκληρά και πιο γρήγορα από οτι το σώμα σου μπορεί να επεξεργαστεί. Με αυτό τον τρόπο εκκρίνεται αυξητική ορμόνη, επιταχύνεται η καύση λίπους αλλά και η μυική ανάπτυξη και επιταχύνεται ο μεταβολισμός.

Στην πραγματικότητα, ένα sprint 30 δευτερολέπτων είναι αρκετό για να αυξήσει τα επίπεδα αυξητικής ορμόνης κατά 530%. Μια υψηλής έντασης προπόνηση αποτελούμενη από κινήσεις γρήγορου ρυθμού μπορεί να κρατήσει τον μεταβολισμό σου στα ύψη έως και 24 ώρες.

Το καλύτερο είναι πως δεν χρειάζεσαι βάρη για να έχεις αυτά τα αποτελέσματα. Δες αυτή την σύνθετη, μεταβολική προπόνηση από τον Andy Speer, C.S.C.S., ιδιοκτήτη του SoHo Strength Lab στην Νέα Υόρκη, στο παρακάτω βίντεο. Δεν χρειάζεσαι κάποιο εξοπλισμό και μπορείς να την εκτελέσεις σε 15 λεπτά ή και λιγότερο.

Εκτέλεση:

Κάνε την κάθε κίνηση για 45 δευτερόλεπτα και ξεκουράσου 15 δευτερόλεπτα ανάμεσα σε κάθε άσκηση. Εκτέλεσε 3 έως 5 σετ.

1. Skater jump

2. Lateral bear crawl to jump

3. Lateral pogo

4. Ski jump

5. T-pushup

 

 

Πηγή: Men’s Health

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine