Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Δυνάμωσε τους τετρακεφάλους, τα hamstrings και τους γλουτούς σου με μόλις 2 ασκήσεις

 

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Αν περιφρονείς την μέρα των ποδιών, θέλεις να “ξεμπερδεύεις” όσο πιο γρήγορα γίνεται. Αυτή η προπόνηση ποδιών, αποτελούμενη από ένα superset, από τον Fitness Director του περιοδικού Men’s Health, BJ Gaddour, C.S.C.S., θα σε βοηθήσει να τα καταφέρεις.

Θα εκτελέσεις ένα squat και ένα leg curl για 60 δευτερόλεπτα το καθένα, με έλεγχο ώστε να πυροδοτήσεις τους τετρακεφάλους και τα hamstrings σου. Περνώντας ένα κυκλικό ελαστικό ιμάντα γύρω από τα πόδια σου θα επιτύχεις ακόμη περισσότερα σε λιγότερο χρόνο: Θα πιέζεις με τα πόδια σου τον ελαστικό ιμάντα κατά τέτοιο τρόπο προς τα έξω ώστε να ενεργοποιήσεις τους γλουτούς σου καθόλη την διάρκεια του superset.

Λίγα σετ από αυτές τις δύο απλές ασκήσεις θα κάνουν τα πόδια σου να “λυγίσουν”



Εκτέλεση: Κράτησε στα χέρια σου 2 αλτήρες μπροστά από το σώμα σου και εκτέλεσε βαθιά καθίσματα (front squats) με ένα ελαστικό ιμάντα γύρα από τα πόδια σου, στο ύψος των γονάτων, για 60 δευτερόλεπτα.

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Εκτέλεσε leg curls με τον ελαστικό ιμάντα γύρω από τα πόδια σου για 60 δευτερόλεπτα.

Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα

Αυτό είναι 1 σετ. Εκτέλεσε 3 έως 5 σετ.

“Μπορείς να επιταχύνεις τις επαναλήψεις ώστε να πυροδοτήσεις την καύση λίπους ή να εκτελέσεις αργά και με έλεγχο ώστε να προωθήσεις περισσότερο την μυική ανάπτυξη”, λέει ο Gaddour.

Πηγή: Men’s Health

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine