Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Από την πρώτη στιγμή που θα αποφασίσει ο δρομέας να αφήσει τις ερασιτεχνικές βόλτες γύρω από το τετράγωνο του σπιτιού του και να μπει στο γήπεδο, στο δρόμο ή στο μονοπάτι πρέπει να έχει βρεις τους δυνατούς του συμμάχους.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε παρατηρήσει δρομείς, απλούς καθημερινούς ανθρώπους όπως εμάς, να τρέχουν άτσαλα χωρίς κανένα ρυθμό, με λανθασμένη στάση του σώματος και με τελείως ακατάλληλα παπούτσια. Τέτοιοι δρομείς συνήθως καταλήγουν να παθαίνουν τραυματισμο με αποτέλεσμα να σταματούν το αγαπημένο τους άθλημα.

Παρακάτω η Μαρία Πολύζου, κάτοχος του Πανελληνίου Ρεκόρ στο Μαραθώνιο της Αθήνας και εξειδικευμένη προπονητής δρομέων μας δίνει τα φώτα της :

Θα σταθώ σε μερικούς κρίσιμους τομείς στους οποίους πρέπει να “επενδύσει” ο δρομέας για να είναι πάνω από όλα υγιής και να απολαμβάνει το τρέξιμο του!

Τομέας Νο1 – Αθλητικά Παπούτσια

Διαλέγοντας τα σωστά running shoes
Διαλέγοντας τα σωστά running shoes

Οι νέες τεχνολογίες έχουν έρθει για τα καλά στη ζωή μας, ακόμη και στην κατασκευή των αθλητικών παπουτσιών που πρέπει να πλαισιώνουν σωστά το δρομέα. Ένα καλό πελματογράφημα μπορεί να δείξει το πάτημα μας ( υποπρηνισμός ή υπερπρηνισμός ). Με αυτό το εργαλείο, τα άκρως εξειδικευμένα πλεόν καταστήματα αθλητικών ειδών μπορούν να μας προτείνουν ένα άρτιο παπούτσι που θα προστατεύει τα πόδια μας δεδομένου του εδάφους που θα αποφασίσουμε να τρέξουμε.

Προσωπικά, ξοδεύω αρκετές ώρες έρευνας στο διαδίκτυο για να βρω το κατάλληλο παπούτσι που θα ταιριάξει στο σωματότυπο μου και στο προπονητικο μου πλάνο!

Τομέας Νο2 – Διατροφή

Αρχίζοντας την ημέρα μας με τους σωστούς διατροφικούς συμμάχους
Αρχίζοντας την ημέρα μας με τους σωστούς διατροφικούς συμμάχους

Η διατροφή ενός ανθρώπου είτε τρέχει είτε όχι είναι το Α και το Ω στη ζωή του. Πολύ περισσότερο, ένας αθλητής που αποφασίζει να τρέξει 2-3 φορές την εβδομάδα με προπονήσεις και αγώνες πρέπει να καταφέρει να πάρει όλα τα θρεπτικά στοιχεία που θα τον κρατήσουν σε φόρμα.

Το σημείο που πρέπει να εστιάσουμε είναι εκείνο μετά από μία προπόνηση ή έναν αγώνα όπου μεγάλος αριθμός μικρο-τραυματισμών και μικρο-φλεγμονών ταλαιπωρεί τον οργανισμό μας.

Σε αυτόν τον τομέα, ένας βασικός σύμμαχος στη διατροφή μου είναι το συμπλήρωμα CROWNHEALTH FORCE από την εταιρεία neotropio  μέσω του οποίου μπορώ να καταπολεμώ τις φλεγμονές και να παραμένω σε κατάσταση που μου δίνει τη δυνατότητα να τρέχω συνέχεια και να διανύω μεγάλες αποστάσεις!!

Το CROWNHEALTH FORCE είναι ένα 100% φυσικό συμπλήρωμα με βάση το gherkin extract (εκχύλισμα από μια ποικιλία μικρών αγγουριών) εντελώς ακίνδυνο και πολύ αποτελεσματικό για την υγεία του μυοσκελετικού συστήματος! Είναι κάτι που το συνιστώ μιας και το παίρνω εγώ η ίδια καθημερινά!

Τομέας Νο3 – Τακτική

Το να τρέχεις ακατάπαυσα χιλιόμετρα χωρίς ρυθμό και στρατηγική δεν θα σε βοηθήσει να προοδεύσεις στο τρέξιμο. Το τρέξιμο πάνω από όλα βασίζεται σε εξειδικευμένα ασκησιολόγια και πειθαρχία για να πετύχεις τους στόχους σου ( όπως για παράδειγμα να τρέξεις το Μαραθώνιο της Αθήνας ). Στόχος μου είναι ο δρομεάς να είναι υγιής και αρτιμελής μετά από κάθε προπόνηση ή αγώνα για να συνεχίζει την καθημερινότητα του. Αυτός είναι κι ο λόγος της ύπαρξης της Marathon Team Greece by Maria Polyzou, η αυτοβελτίωση του ατόμου στον αθλητισμό κάτω από τις κατάλληλες συνθήκες

Τομέας Νο4 – Ιατρική

Bulldozer and blue sky
Bulldozer and blue sky

Όταν ένα πρόβλημα μυοσκελετικό ή ένας τραυματισμός σε αφήνει μακρυά από το αγαπημένο σου άθλημα ή ακόμη κι από τις καθημερινές σου δραστηριότητες είναι ένα γεγονός που πρέπει να αντιμετωπίσεις άμεσα. Ένας δυνατός σύμμαχος μας είναι ο σωστός ιατρός ( αθλητίατρος ή ορθοπεδικός ) ή ένας έμπειρος φυσικοθεραπευτής που μπορεί να μας φέρει στην αρχική μας κατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση από τα αθλητικά παπούτσια και την τακτική μέχρι την ιατρική και τα συμπληρώματα διατροφής βρίσκουμε τους κατάλληλους συμμάχους που μπορούν να μας διατηρούν σε φόρμα για πολλά και καλά χιλιόμετρα.

Κι επειδή στους 3 από τους 4 τομείς τα πράγματα είναι υποκειμενικά εγώ μεταφέρω μόνο την εμπειρία μου όσον αφορά τη διατροφή όπου ο απόλυτος σύμμαχος μου είναι το Crownhealth Force