11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Συστατικά:

300 ml αποβουτυρωμένο γάλα ή γάλα σόγιας

1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο

1 μέτρια μπανάνα

Οδηγίες:

Τοποθέτησε τα συστατικά σε ένα blender και και ανακάτεψε μέχρι το μείγμα να πάρει μορφή πουρέ. Χρησιμοποίησε 6 παγάκια για πιο πυκνή σύσταση του μείγματος. Το μείγμα αποτελεί 1 μερίδα

Διατροφικά στοιχεία:

Ανά μερίδα: 303 θερμίδες, 9 gr λιπαρά (από τα οποία 2 gr κορεσμένα λιπαρά), 45 gr υδατάνθρακες, 4 gr ίνες, 16 gr πρωτεΐνη

 

 

 

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine