11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Η αθλητικός διατροφολόγος Cynthia Sass, MPH, RD, εξηγεί πως, διάφορες τροφές, μπορούν να ενισχύσουν την αθλητική απόδοση σου, να επιταχύνουν την αποκατάσταση και να σε βοηθήσουν να χτίσεις μυική μάζα. Διάβασε παρακάτω 11 τροφές που πρέπει να βρίσκονται στην “αθλητική λίστα” σου, όλες τις λεπτομέρειες που κρύβονται πίσω από κάθε τροφή καθώς και όλους τους τρόπους για να επωφεληθείς από τα θρεπτικά τους συστατικά.

1) Χυμός παντζαριού για περισσότερη Ενέργεια

 

fitness-food-beet-400x400

 

Πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι αυτό το κόκκινο λαχανικό μπορεί να είναι περισσότερο αποτελεσματικό στο να αυξάνει την ενέργεια σου από την καφεΐνη ή από οποιοδήποτε άλλο συμπλήρωμα διατροφής κυκλοφορεί. Ερευνητές από το Ηνωμένο Βασίλειο μελέτησαν ομάδες αθλητών που κατανάλωσαν 500 gr χυμό παντζαριού ή εικονικό χυμό (placebo). Οι αθλητές που κατανάλωσαν τον πραγματικό χυμό παντζαριού προπονήθηκαν μέχρι και 16% περισσότερο χρόνο με την ίδια ένταση. Οι ερευνητές υποστηρίζουν πως αυτό το αποτέλεσμα δεν μπορεί να επιτευχθεί με κανένα άλλο από τα γνωστά μέσα. Για να εκτοξεύσεις την απόδοση σου, αρκεί να επενδύσεις σε ένα αποχυμωτή ή μπλέντερ και σε φρέσκα παντζάρια. Ακόμα μπορείς να ψάξεις για εμφιαλωμένο χυμό παντζαριού μπορείς αμέσως να καταναλώσεις ή να αναμείξεις με άλλα υλικά για ένα αποτελεσματικό smoothie πριν την προπόνηση.