Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Όποια άσκηση και αν κάνεις, οι τροφές που καταναλώνεις μετά την προπόνηση ίσως αποτελούν τις πιο σημαντικές τροφές που τρως όλη την ημέρα. Κάνε καλύτερη την προπόνηση σου, τροφοδοτώντας τον οργανισμό σου με τα κατάλληλα καύσιμα.


Running Pass: Μπες κι εσύ στη νέα running παρέα του Running Magazine

Κατανάλωσε 30 με 45 λεπτά μετά την προπόνηση ώστε να παρέχεις τα απαραίτητα διατροφικά στοιχεία στον οργανισμό σου για μυική αποκατάσταση και ανάπτυξη και ενυδάτωση του οργανισμού σου. Κατανάλωσε ένα από τα παρακάτω γεύματα και κράτησε την σωστή ισορροπία μεταξύ πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπαρών ώστε να βοηθήσεις τις μυικές σου ομάδες να ανακτήσουν το χαμένο γλυκογόνο, να ικανοποιήσεις την πείνα σου, η οποία είναι αυξημένη μετά από μια σκληρή προπόνηση, και να αναπληρώσεις τις ενεργειακές αποθήκες του οργανισμού σου.

Τι τρως μετά από μια προπόνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο

 

20-post-workout-foods

Featured Spce

ADD

 

Συγγραφέας: Ridz Buk

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine