Όποια άσκηση και αν κάνεις, οι τροφές που καταναλώνεις μετά την προπόνηση ίσως αποτελούν τις πιο σημαντικές τροφές που τρως όλη την ημέρα. Κάνε καλύτερη την προπόνηση σου, τροφοδοτώντας τον οργανισμό σου με τα κατάλληλα καύσιμα.

Κατανάλωσε 30 με 45 λεπτά μετά την προπόνηση ώστε να παρέχεις τα απαραίτητα διατροφικά στοιχεία στον οργανισμό σου για μυική αποκατάσταση και ανάπτυξη και ενυδάτωση του οργανισμού σου. Κατανάλωσε ένα από τα παρακάτω γεύματα και κράτησε την σωστή ισορροπία μεταξύ πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπαρών ώστε να βοηθήσεις τις μυικές σου ομάδες να ανακτήσουν το χαμένο γλυκογόνο, να ικανοποιήσεις την πείνα σου, η οποία είναι αυξημένη μετά από μια σκληρή προπόνηση, και να αναπληρώσεις τις ενεργειακές αποθήκες του οργανισμού σου.

Τι τρως μετά από μια προπόνηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο

 

20-post-workout-foods

 

Συγγραφέας: Ridz Buk

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine