Γράψου τώρα στο Newsletter και τρέξε με το Running Magazine με καθημερινά άρθρα για τρέξιμο, αγώνες και αποτελέσματα
Please wait...
Γίνε φίλος της μεγαλύτερης δρομικής παρέας στο Facebook εδώ!

Μην το χάσεις : Ανάλυση διαδρομής του Μαραθωνίου της Αθήνας χιλιόμετρο-χιλιόμετρο με εικόνες και συμβουλές

Συμπλήρωσε τη φόρμα και ενημερώσου εντελώς ΔΩΡΕΑΝ για το πρόγραμμα του τμήματος Διατροφολογίας του IEK NEW YORK

Κατά προτίμηση Κινητό τηλέφωνο

Please wait...

Ερώτηση : Πόσο πιστεύετε ότι συντελεί η διατροφή στην αποφυγή του καρκίνου;

Απάντηση  : Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγεία (ΠΟΥ) ένα 30% των καρκινογενέσεων οφείλεται στο κάπνισμα. Ιδιαίτερα καρκίνος του στήθους, ένα 30% των καρκινογενέσεων οφείλεται στις ορμόνες π.χ  καρκίνος του στήθους για τις γυναίκες  και καρκίνος του προστάτη για τους άντρες. Άλλο ένα 30% οφείλεται στα τρόφιμα π.χ καρκίνος του παχέος έντερου για όσους καταναλώνουν κόκκινα κρέατα και αλλαντικά. Ένα 5% οφείλεται σε κληρονομικούς παράγοντες και άλλο ένα 5% σε περιβαλλοντικούς παράγοντες. Για την πρώτη αιτία οφείλουμε να κόψουμε το κάπνισμα και για την Τρίτη αιτία να ακολουθούμε την Μεσογειακή Ελληνική διατροφή.
Ερώτηση : Υπάρχει η άποψη ότι δεν πρέπει να πίνουμε γάλα. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;
Απάντηση  :Κανένα θηλαστικό δεν συνεχίζει να πίνει γάλα μετά την απογαλάκτηση. Δεν χρειάζεται   λοιπόν να πίνουμε γάλα. Δεν κάνει όμως κακό για όσους το καταναλώνουν.
Ερώτηση :Πείτε μας 10 τρόφιμα που θεωρείτε “Απαγορευμένα”
Απάντηση  :Δεν υπάρχουν “απαγορευμένα” τρόφιμα. Γενικά 10 τρόφιμα που θα πρέπει να αποφεύγουμε για όσους ακολουθούμε την υγιεινή διατροφή είναι :
  1. Αλλαντικά (λουκάνικα κλπ).
  2. Κόκκινο κρέας (περιορισμένη χρήση ).
  3. Τσιπς (πατατάκια κλπ έχουν πολύ λάδι κακή ποιότητα και αλάτι).
  4. Αναψυκτικά (περιέχουν πολύ ζάχαρη και συντηρητικά ).
  5. Μαγειρικά λίπη, φυτίνες κλπ περιέχουν  trans λιπαρά.
  6. Τηγανισμένα τρόφιμα (πατάτες κλπ  απορροφούν λάδι κλπ).
  7. Περιορισμό στα συσκευασμένα προϊόντα (περιέχουν Ε).
  8. Περιορισμό στα αλκοολούχα ποτά.
  9. Αποφεύγουμε τα ταχυφαγεία (fast food).
  10. Αποφεύγουμε ότι περιέχει αλάτι και ότι περιέχει ζάχαρη.
Ερώτηση : Είστε υπέρ της χρήσης συμπληρωμάτων διατροφής στον αθλητισμό; ( πρωτείνες , αμινοξέα κ.α. )
Απάντηση  :Δεν είμαι υπέρ της χρήσης συμπληρωματικών διατροφής από κανέναν. Μπορεί αθλητές ορισμένων αθλημάτων να καταναλώνουν συμπληρώματα διατροφής αλλά με την καθοδήγηση ιατρού.
Ερώτηση : Τι άποψη έχετε για το αλάτι Ιμαλαίων;
Απάντηση  :Το αλάτι των Ιμαλάϊων διαφέρει από το αλάτι της θάλασσας ότι δεν περιέχει ιώδιο. Κατά τα άλλα είναι το ίδιο βλαπτικό όπως και το κοινό αλάτι.(υπέρταση, καρδιαγγειακά)
Ερώτηση : Τα Superfoods που έχουν γίνει μόδα , βοηθούν εν τέλει τον οργανισμό;
Απάντηση  :Τα superfoods είναι μια ονομασία που έχουν εφεύρει οι βιομηχανίες για να προωθούν τα προϊόντα τους στην αγορά. Δεν υπάρχει ακόμη επιστημονική τεκμηρίωση για τα superfoods, υπερτρόφιμα.
Ερώτηση : Πρέπει να αποφεύγουμε τη χρήση των γαλακτοκομικών προιόντων;
Απάντηση  :Από τα γαλακτοκομικά προϊόντα καταναλώνουμε γιαούρτια, κρέμες κτλ. είναι χρήσιμα. Περιορίζουμε τα σκληρά τυριά.
Ερώτηση : Είστε υπέρ ή κατά της διατροφής των μωρών με κρέμες; ( αν όχι δώστε μας μία εναλλακτική μορφή διατροφής )
Τα μικρά παιδιά μπορούν να διατρέφονται με κρέμες διότι τις χωνεύουν εύκολα και περιέχουν βιταμίνες και πρωτεΐνες.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ NEW YORK COLLEGE