11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Διασκέδασε το

Αν έχεις την συνήθεια να επιβραβεύεις τον εαυτό σου με junk food μετά από μια δύσκολη προπόνηση, δοκίμασε να προπονηθείς έχοντας σαν αμοιβή την ίδια την προπόνηση. Μια πρόσφατη έρευνα από το πανεπιστήμιο του Cornell, έδειξε πως οι δρομείς που είχαν την τάση να τρώνε λιγότερο όταν την θεωρούσαν “διασκεδαστική” παρά όταν την θεωρούσαν “σκληρή δουλειά”. Προσπάθησε να αξιολογήσεις τις προπονήσεις σου: Ίσως σου έχει γίνει έμμονη ιδέα το αποτέλεσμα. Θυμήσου την χαρά της άσκησης και κάνε την βελτίωση της φυσικής κατάστασης να είναι η αμοιβή σου.

 

 

Συγγραφέας: Amanda MacMillan

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine