11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Μην τρως γρήγορα

Πολλοί δρομείς, όταν αντιμετωπίζουν μεγάλη πείνα, έχουν την τάση να καταναλώνουν το μετά-προπονητικό τους γεύμα γρηγορότερα από όσο μπορεί ο εγκέφαλος τους να επεξεργαστεί τα σήματα πληρότητας από το στομάχι τους, λέει η Emily Brown, RD. Έτσι είναι εύκολο να πιστεύεις πως χρειάζεσαι περισσότερες θερμίδες από όσες πραγματικά χρειάζεσαι. Εξασκήσου τρώγοντας συγκεντρωμένα όταν ανατροφοδοτείς το σώμα σου μετά από μια προπόνηση. Κάθισε, απέβαλε τους περισπασμούς (τηλεόραση, tablet, κτλ) και δώσε προσοχή στην γεύση, στην υφή και στην ικανοποίηση που προσφέρει η κάθε μπουκιά.