Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Μην τρως γρήγορα

Πολλοί δρομείς, όταν αντιμετωπίζουν μεγάλη πείνα, έχουν την τάση να καταναλώνουν το μετά-προπονητικό τους γεύμα γρηγορότερα από όσο μπορεί ο εγκέφαλος τους να επεξεργαστεί τα σήματα πληρότητας από το στομάχι τους, λέει η Emily Brown, RD. Έτσι είναι εύκολο να πιστεύεις πως χρειάζεσαι περισσότερες θερμίδες από όσες πραγματικά χρειάζεσαι. Εξασκήσου τρώγοντας συγκεντρωμένα όταν ανατροφοδοτείς το σώμα σου μετά από μια προπόνηση. Κάθισε, απέβαλε τους περισπασμούς (τηλεόραση, tablet, κτλ) και δώσε προσοχή στην γεύση, στην υφή και στην ικανοποίηση που προσφέρει η κάθε μπουκιά.