Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Πρόσθεσε προπόνηση δύναμης στο πρόγραμμα σου

έρευνες δείχνουν πως αν είσαι δραστήριος δρομέας και χάσεις βάρος, τότε χάνεις και λίπος αλλά και μυική μάζα”, λέει ο Paul Vanderburgh, φυσιολόγος της άσκησης. Για να αποφύγεις να χάσεις μεγάλες ποσότητες μυικής μάζας, η οποία σου δίνει την ισχύ στο τρέξιμο, στόχευσε σε 5 με 10 λεπτά την ημέρα να εκτελείς ασκήσεις με το βάρος του σώματος για μυική τόνωση, όπως push-ups, γέφυρες, προβολές και squats.