Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Τρώγε με πρόγραμμα

Τρώγε ένα γεύμα ή ένα σνακ κάθε λίγες ώρες και διατήρησε αυτή την τακτική μέρα με τη μέρα. “Οι δρομείς δεν μπορούν πάντα να εμπιστεύονται τα σήματα πείνας που του δίνει το σώμα τους, γιατί η άσκηση υψηλής έντασης μπορεί να καταστείλει την πείνα κάποιες φορές αλλά και να αυξήσει την όρεξη σε κάποιες άλλες στιγμές”, λέει η Rasa Troup, CSSD. Μια ανικανοποίητη πείνα μετά από ένα long run μπορεί λιγότερο να οφείλεται στην προπόνηση και περισσότερο στο γεγονός πως δεν έχεις φάει αρκετά όλη τη μέρα.