Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Μίκρυνε τα γεύματα σου

Μειώνοντας, ακόμα και για λίγες μπουκιές, τα γεύματα σου και τα σνακ σου, μπορείς να κάνεις διαφορά, έως και 500 θερμίδες την ημέρα ή αρκετές ώστε να χάσεις μισό κιλό την εβδομάδα. Η μόνη περίπτωση που δεν πρέπει να μειώσεις είναι μετά από ένα long run ή μια σκληρή και παρατεταμένη προπόνηση. “Τότε είναι που έχεις μυική αποκατάσταση, όπως και όρεξη, και η αποκατάσταση έχει προτεραιότητα”, λέει η διατροφική σύμβουλος Alicia Shay. “Για τους περισσότερους ανθρώπους, πρόκειται για 2 γεύματα την εβδομάδα”. Να βρίσκεσαι όμως σε εγρήγορση όλο τον υπόλοιπο καιρό.