11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Μίκρυνε τα γεύματα σου

Μειώνοντας, ακόμα και για λίγες μπουκιές, τα γεύματα σου και τα σνακ σου, μπορείς να κάνεις διαφορά, έως και 500 θερμίδες την ημέρα ή αρκετές ώστε να χάσεις μισό κιλό την εβδομάδα. Η μόνη περίπτωση που δεν πρέπει να μειώσεις είναι μετά από ένα long run ή μια σκληρή και παρατεταμένη προπόνηση. “Τότε είναι που έχεις μυική αποκατάσταση, όπως και όρεξη, και η αποκατάσταση έχει προτεραιότητα”, λέει η διατροφική σύμβουλος Alicia Shay. “Για τους περισσότερους ανθρώπους, πρόκειται για 2 γεύματα την εβδομάδα”. Να βρίσκεσαι όμως σε εγρήγορση όλο τον υπόλοιπο καιρό.