Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Κάνε έξυπνες αλλαγές

Αντί για κρέπες μετά την πρωινή σου προπόνηση, φάε μια ομελέτα με τυρί και λαχανικά. Αντικατέστησε τα ζυμαρικά σου με καστανό ρύζι και ενταμάμε και αντί για παγωτό, κατανάλωσε μετά την προπόνηση σου ένα scoop πρωτεΐνης σε νερό με φρούτα και ξηρούς καρπούς. Ακόμα και αν αυτές τροφές-αντικαταστάτες, έχουν σχεδόν ίδιες θερμίδες με τις προηγούμενες, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και ίνες που σε βοηθάνε να νιώθεις πλήρης για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.