Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...
Διατροφικές συμβουλές για δρομείς που συσσωρεύουν χιλιόμετρα και θέλουν να χάσουν βάρος

Αν τρέχεις ήδη τον μέγιστο αριθμό χιλιομέτρων σίγουρα καις πολλές θερμίδες. Αν θέλεις παράλληλα να στοχεύσεις σε χάσιμο βάρους, ο πιο εύκολος τρόπος για να δημιουργήσεις ένα έλλειμμα είναι να φας πιο έξυπνα. Μην εξαλείφεις γεύματα ή παραλείπεις τα σνακ μετά την προπόνηση. Μπορεί να καταλήξεις να μην τροφοδοτείς σωστά τον οργανισμό σου, να είσαι συνεχώς πεινασμένος ή να επιβραδύνεις τον μεταβολισμό σου. Καμία από αυτές τις καταστάσεις δεν είναι καλή για να χάσεις βάρος ή για να έχεις τις καλύτερες επιδόσεις.

Προσπάθησε να υιοθετήσεις τις παρακάτω στρατηγικές

Κόψε τα Junk food

“Το πιο σημαντικό πράγμα που μπορείς να κάνεις για να χάσεις σωστά το επιθυμητό βάρος σου είναι να βελτιώσεις την συνολική ποιότητα της διατροφής σου”, λέει ο Matt Fitzgerald, συγγραφέας του βιβλίου “Racing Weight”. “Στόχευσε στο τι τρως αντί να σκέφτεσαι πόσο πρέπει να φας για να συμπληρώσεις τις απαιτούμενες θερμίδες”. Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να περιορίσεις σημαντικά τα γλυκά, τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες , τις τηγανητές τροφές, τα λιπαρά και επεξεργασμένα κρέατα και τις υγρές θερμίδες. Παράλληλα πρέπει να προσθέσεις φρούτα και λαχανικά στην διατροφή σου, ξηρούς καρπούς και σπόρους, δημητριακά ολικής άλεσης και άπαχα κρέατα και ψάρια.

Featured Spce

ADD