Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

 

3. Ομελέτα λαχανικών

veggie omelet

Εξοικονόμησε λίγα λεπτά παραπάνω το πρωί για να ετοιμάσεις μια ομελέτα λαχανικών με αναλογία 3:1 σε ασπράδια με κρόκους. Τα ασπράδια των αυγών περιέχουν πρωτεΐνη και νερό, ενώ ο κρόκος του αυγού σου παρέχει σημαντικά διατροφικά στοιχεία όπως βιταμίνη Α, χολίνη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Μειώνοντας τους κρόκους θα μειώσεις τα λιπαρά και την χοληστερόλη. Σόταρε σπανάκι, πρόσθεσε πιπεριές και ντομάτες στην ομελέτα σου και θα έχεις ένα πρωινό πιάτο γεμάτο βιταμίνες.