11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

 

3. Ομελέτα λαχανικών

veggie omelet

Εξοικονόμησε λίγα λεπτά παραπάνω το πρωί για να ετοιμάσεις μια ομελέτα λαχανικών με αναλογία 3:1 σε ασπράδια με κρόκους. Τα ασπράδια των αυγών περιέχουν πρωτεΐνη και νερό, ενώ ο κρόκος του αυγού σου παρέχει σημαντικά διατροφικά στοιχεία όπως βιταμίνη Α, χολίνη και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Μειώνοντας τους κρόκους θα μειώσεις τα λιπαρά και την χοληστερόλη. Σόταρε σπανάκι, πρόσθεσε πιπεριές και ντομάτες στην ομελέτα σου και θα έχεις ένα πρωινό πιάτο γεμάτο βιταμίνες.