Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

 

2. Φρέσκια φρουτοσαλάτα

fruit salad

Η φρουτοσαλάτα αποτελεί μια γλυκιά, υγιεινή επιλογή, αν δεν έχεις μεγάλη όρεξη το πρωί. Σε σύγκριση με την κατανάλωση χυμών από φρέσκα φρούτα, η κατανάλωση ολόκληρων φρέσκων φρούτων, σε μορφή σαλάτας, παρέχει περισσότερες άθικτες φυτικές ίνες, οι οποίες επιβραδύνουν την απορρόφηση και μπορεί να βοηθούν στην μείωση της ολικής χοληστερόλης. Σε μια έρευνα του 2012, η οποία έκανε μια σύγκριση μεταξύ ολόκληρων μήλων και χυμού από μήλα, υποδεικνύεται πως τα ολόκληρα φρούτα περιέχουν περισσότερα, ζωτικής σημασίας, διατροφικά στοιχεία τα οποία δεν υπάρχουν στον αντίστοιχο χυμό. Τα ολόκληρα μήλα περιέχουν ένα τύπο αντιοξειδωτικών στοιχείων και την φυτική ίνα πηκτίνη, αλλά ο χυμός μήλου όχι