Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Οδηγείς για ώρες σε ένα ανηφορικό δρόμο. Έχεις ανοιχτό το κλιματιστικό του αυτοκινήτου, τους υαλοκαθαριστήρες ανοιχτούς και το πεντάλ του γκαζιού πατημένο συνεχόμενα. Μετά από 6 ώρες, το αυτοκίνητο σου αρχίζει να “κλατάρει”. Κάνεις στην άκρη και βάζεις βενζίνη.

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 20% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor ενόψει των μεγάλων αγώνων δρόμου/βουνού

Φαντάσου τώρα πως το αυτοκίνητο αυτό είναι το σώμα σου. Εργάζεται σκληρά, στον αυτόματο, όλη την νύχτα για κρατηθεί σε λειτουργία. Ακόμα, πολλοί από εμάς δεν γεμίζουμε το ρεζερβουάρ μόλις ξυπνήσουμε. Δυστυχώς, η παράλειψη του πρωινού γεύματος, Αυξάνει τον κίνδυνο να πάρεις βάρος, αλλά επίσης επηρεάζει τα ενεργειακά επίπεδα του σώματος σου, την διάθεσή σου και την γνωστική λειτουργία του εγκεφάλου σου.

Χρειάζεσαι την σωστή καύσιμη ύλη για υψηλή απόδοση. Ξεκίνησε την ημέρα σου με μια από αυτές τις 5 πρωινές επιλογές.

1. Γιαούρτι



greek yogurt

Το γιαούρτι αποτελεί την τέλεια γρήγορη επιλογή. Περιέχει σημαντικά διατροφικά στοιχεία όπως ασβέστιο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Αλλά παρέχει και μα σημαντική ποσότητα πρωτεΐνης με λίγες μόνο θερμίδες. Κατανάλωσε απλό γιαούρτι και όχι με γεύσεις και φρούτα, τα οποία έχουν πολλά πρόσθετα απλά σάκχαρα. Αν το σκέτο γιαούρτι είναι άγευστο για εσένα, πρόσθεσε εσύ την γεύση που θέλεις με την προσθήκη μούρων ή κομματιών μπανάνας, μια χούφτα καρύδια ή λίγο λιναρόσπορο.