11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Σύμφωνα με τελευταία έρευνα, ο καφές κάνει καλό στο συκώτι.

Οι ερευνητές επιβεβαιώνουν πως αν πίνεις μεγάλες ποσότητες καφέ, μπορείς να μειώσεις τα επίπεδα των ενζύμων που δείχνουν ζημιά στο συκώτι, και ακόμα και ο ντεκαφεϊνέ καφές μπορεί να έχει τα ίδια αποτελέσματα.

Ο Dr. Xiao Qian από το Maryland, ο επικεφαλής της έρευνας, εξηγεί πως οι ερευνητές ήδη έχουν βρει πως ο καφές επηρεάζει το συκώτι θετικά, αλλά δεν ήξεραν πως ο ντεκαφεινέ καφές έχει τα ίδια αποτελέσματα.

Όταν ο Xiao και η ομάδα του μελέτησαν τα αποτελέσματα του ντεκαφεϊνέ καφέ, χρησιμοποίησαν τα δεδομένα παρελθοντικής έρευνας που διεξήχθη 20 χρόνια πριν. Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν 27.800 άνθρωποι.

Η έρευνα ήταν στην πραγματικότητα διορατική για την συνολική υγεία των Αμερικανών που έκανα ιατρικά τεστ και συνεντεύξεις.

Οι επιστήμονες βρήκαν πως οι άνθρωποι που κατανάλωσαν 3 ή περισσότερα ποτήρια καφέ κάθε μέρα, είχαν χαμηλότερα επίπεδα ενζύμων που δείχνουν κάποια βλάβη στο συκώτι, από αυτούς που δεν κατανάλωσαν καφέ.

 

 

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine