11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Για να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη, υγιεινή για την καρδιά σου, διατροφή, πρέπει να καταναλώνεις λαχανικά, φρούτα, ψάρια, σόγια, σπόρους, όσπρια, ξηρούς καρπούς και προϊόντα ολικής άλεσης σε καθημερινή βάση. Κάποιες τροφές όμως έχουν περισσότερα θρεπτικά συστατικά, που δρουν κατά των διαφόρων νοσημάτων της καρδιάς, περισσότερο από κάποιες άλλες. Παρακάτω, διατροφολόγοι από το Heart & Vascular Institute’s Preventive Cardiology Nutrition Program, κατέγραψαν τις καλύτερες τροφές για να ενισχύσεις την καρδιά σου σε ”υγιές βάθος χρόνου”.

14-HHB-406-Power-Foods-for-Heart-Infographic_05.21.2014_04

 

 

 

Πηγή: Clevelandclinic.org

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine