11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Σε αντίθεση με ότι θα σου πουν οι φίλοι και η οικογένεια η απάντηση δίνεται από τους ειδικούς!

«Η ζυγαριά είναι τόσο σημαντική όσο και η οδοντόβουρτσα», δηλώνει ο καθηγητής Διατροφής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κορνέλ, Ντέιβιντ Λεβίτσκι. Πόσο συχνό πρέπει να είναι όμως το ζύγισμα εάν βρίσκεστε εν μέσω δίαιτας;

Διάβασε Επίσης : Ποιο είναι το ιδανικό βάρος για ένα δρομέα;

Στο πλαίσιο πρόσφατης έρευνας, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύονται στην επιθεώρηση Obesity, ο Λεβίτσκι και οι συνάδελφοί του έδωσαν από μια ζυγαριά σε 162 άτομα που προσπαθούσαν να απαλλαγούν από τα περιττά κιλά. Οι μισοί από τους συμμετέχοντες έπρεπε να ζυγίζονται κάθε μέρα ώστε να παρακολουθούν την πρόοδό τους. Όταν οι συμμετέχοντες κατάφεραν να χάσουν ποσοστό 10% επί του συνολικού τους βάρους, έπρεπε να διατηρήσουν τα αποτελέσματα, συνεχίζοντας να παρακολουθούν την πορεία τους με τη βοήθεια της ζυγαριάς.

Το καθημερινό ζύγισμα αποδείχθηκε αποτελεσματικό, καθώς μετά από ένα χρόνο το 29% των συμμετεχόντων στην ομάδα αυτή είχε καταφέρει να διατηρήσει τουλάχιστον κατά 5% τα συνολικά κιλά που χάθηκαν. Δεν παρατηρήθηκε αντίστοιχη πρόοδος στην ομάδα ελέγχου, οι συμμετέχοντες της οποίας δεν είχαν λάβει σαφείς οδηγίες ως προς τη χρήση της ζυγαριάς.

Ακόμη λοιπόν κι αν λείπει η επίβλεψη από ειδικό, η αυτο-αξιολόγηση μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη για την αποτελεσματική διαχείριση του σωματικού βάρους.