11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Κάμψεις για προχωρημένους

Είσαι σε στάση σανίδα, με τα χέρια και τα πόδια πρέπει να είναι τεντωμένα και ακουμπισμένα στο έδαφος. Όλο το σώμα πρέπει να είναι σφιγμένο.  Ξεκινάς την άσκηση από αυτήν την θέση.  Λυγίζεις τα χέρια  προς τα κάτω, προσέχοντας όλο το σώμα να είναι σε ευθεία και σφίγγεις πολύ καλά την κοιλιά και τους γλουτούς σου.

Μετά τεντώνεις πάλι τα χέρια και επαναλαμβάνεις την άσκηση για 10 φορές και κάνεις 3 σετ με διάλειμμα 2 λεπτά. Καθώς βελτιώνεσαι, αυξάνεις της επαναλήψεις και τα σετ.

 

Εύκολες κάμψεις  για αρχάριους

Από αυτήν την θέση, λυγίζεις τα χέρια και πέφτεις προς το έδαφος. Τεντώνεις ξανά τα χέρια σου και επαναλαμβάνεις  για 10 φορές.  Ξεκίνα με τρία σετ των 10 επαναλήψεων.

 

[justified_image_grid preset=11]