Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Κάμψεις για προχωρημένους

Είσαι σε στάση σανίδα, με τα χέρια και τα πόδια πρέπει να είναι τεντωμένα και ακουμπισμένα στο έδαφος. Όλο το σώμα πρέπει να είναι σφιγμένο.  Ξεκινάς την άσκηση από αυτήν την θέση.  Λυγίζεις τα χέρια  προς τα κάτω, προσέχοντας όλο το σώμα να είναι σε ευθεία και σφίγγεις πολύ καλά την κοιλιά και τους γλουτούς σου.

Μετά τεντώνεις πάλι τα χέρια και επαναλαμβάνεις την άσκηση για 10 φορές και κάνεις 3 σετ με διάλειμμα 2 λεπτά. Καθώς βελτιώνεσαι, αυξάνεις της επαναλήψεις και τα σετ.

 

Εύκολες κάμψεις  για αρχάριους

Από αυτήν την θέση, λυγίζεις τα χέρια και πέφτεις προς το έδαφος. Τεντώνεις ξανά τα χέρια σου και επαναλαμβάνεις  για 10 φορές.  Ξεκίνα με τρία σετ των 10 επαναλήψεων.

 

[justified_image_grid preset=11]