11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

 

 

Διάταση προσαγωγών από όρθια θέση

Σταθείτε με την πλάτη ίσια και κάνετε ένα βήμα  προς τα πλάι με το ένα πόδι τεντωμένο και το άλλο λυγισμένο. Με την λεκάνη σωστά τοποθετημένη χαμηλώνεται μπρος το πλάι.   Όσο περισσότερο  βυθίζεστε πάνω στο λυγισμένο σας πόδι τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διάταση των προσαγωγών σας. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να υπερβάλετε.
Διάρκεια 20 δευτερόλεπτα κάθε πόδι

Maria Polyzou

 

 

Μαρία Πολύζου

Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ

Προπονήτρια δρόμων αντοχής.

Πρωταθλήτρια και κάτοχος του Ρεκόρ Ελλάδος στο Μαραθώνιο δρόμο (2:33:40)

Φειδιππίδειος Άθλος Αθήνα –Σπάρτη- 

Τύμβος  Μαραθώνα 524 χλμ.