Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

1) Χυμός από celery + μήλο + λεμόνι

Αυτό ο συνδυασμός αναπληρώνει θαυμάσια τους ηλεκτρολύτες στον οργανισμό σου. Το σέλερι είναι πλούσια φυσική πηγή καλίου και νατρίου, μαγνησίου, ανιόντα χλωρίου και φώσφορο. Το μήλο παρέχει επιπλέον κάλιο και φυσικές γλυκαντικές ουσίες. Τέλος, το λεμόνι είναι ο καλύτερος ηλεκτρολύτης από όλα τα εσπεριδοειδή.

2) Θαλασσινό αλάτι + baking soda + χυμό λεμόνι + σιρόπι σφενδάμου σε 250 ml νερού

Αυτή είναι μια θαυμάσια φυσική συνταγή για αθλητές αντοχής. Θα νομίζεις πως το να πιεις baking soda είναι λίγο περίεργο αλλά χρησιμοποιείται εδώ και πολλούς αιώνες. Καταναλώνοντας baking soda κάνεις τον οργανισμό σου λιγότερο όξινο όπως επίσης αποτελεί πλούσια πηγή διττανθρακικού νατρίου.

3) Μείγμα: νερό καρύδας + σπόρους chia

Το νερό της καρύδας περιέχει μεγάλο πλήθος ηλεκτρολυτών και καλίου που θα σε βοηθήσει να μείνεις ενυδατωμένος και να μπορέσεις να αποφύγεις τις κράμπες. Είναι τελείως φυσικό νερό και πολύ χαμηλό σε σάκχαρα. Συνδύασε αυτά τα διατροφικά στοιχεία με ένα πακέτο σπόρους chia για να έχεις ένα μείγμα δυναμίτη. Οι σπόροι chia είναι μια εκπληκτική ενεργειακή τροφή, πλούσια πηγή ω-3 λιπαρών οξέων, πρωτεϊνών και ινών. Έχουν την ικανότητα να σε κρατούν ενυδατωμένο γιατί μπορούν να απορροφήσουν και να διατηρήσουν 9 φορές το βάρος τους σε υγρά.

4) Μείγμα: μπανάνα + αμυγδαλόγαλα + kale

Αυτό το smoothie είναι εξαιρετικά ενυδατικό. Η μπανάνα παρέχει μεγάλες ποσότητες καλίου και μαγνησίου, τα οποία βοηθάνε στην ρύθμιση των υγρών στο σώμα σου. Τα αμύγδαλα αποτελούν μια πλούσια πηγή μαγνησίου και καλίου επίσης. Όταν φτιάχνεις το γάλα από αμύγδαλα, θυμήσου να προσθέσεις αλάτι (εκτός και αν προσθέσεις τυποποιημένο γάλα αμυγδάλου που περιέχει αλάτι). Το kale είναι μια υπερτροφή και εξαιρετική πηγή μαγνησίου και ασβεστίου.

 

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine

 

Electrolytes3