11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Βελτιστοποίησε τις προπονήσεις σου με τις παρακάτω διατροφικές οδηγίες.

Αν πρόκειται να τρέξεις σε ένα μαραθώνιο, χρειάζεσαι ένα διατροφικό πλάνο. Η σωστή πρόσληψη τροφής, πριν, κατά την διάρκεια και μετά από μια προπόνηση, μπορεί να συντελέσει σε πολύ σημαντικές αλλαγές στον οργανισμό σου που να σε οδηγήσουν στην επιτυχία. Δες πως μπορείς να ισορροπήσεις μεταξύ πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπαρών και ποιες κινήσεις πρέπει να κάνεις ώστε να μείνεις πλήρως ενυδατωμένος.

 

Μαραθώνιος-διατροφικό-πλάνο-run-infographic_r2-enhanced

 

Πηγή: Cleveland Clinic

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine