Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Βελτιστοποίησε τις προπονήσεις σου με τις παρακάτω διατροφικές οδηγίες.

Featured Spce

ADD

Βιταμίνες για δρομείς : 15% έκπτωση στην πολυβιταμίνη για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Αν πρόκειται να τρέξεις σε ένα μαραθώνιο, χρειάζεσαι ένα διατροφικό πλάνο. Η σωστή πρόσληψη τροφής, πριν, κατά την διάρκεια και μετά από μια προπόνηση, μπορεί να συντελέσει σε πολύ σημαντικές αλλαγές στον οργανισμό σου που να σε οδηγήσουν στην επιτυχία. Δες πως μπορείς να ισορροπήσεις μεταξύ πρωτεϊνών, υδατανθράκων και λιπαρών και ποιες κινήσεις πρέπει να κάνεις ώστε να μείνεις πλήρως ενυδατωμένος.



 

Μαραθώνιος-διατροφικό-πλάνο-run-infographic_r2-enhanced

 

Πηγή: Cleveland Clinic

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine