Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ


Running Pass: Μπες κι εσύ στη νέα running παρέα του Running Magazine

Η σωστή αποθεραπεία μπορεί κατά βάση να σε σώζει από επικείμενους τραυματισμούς.

10 με 15 λεπτά χαλαρό τρέξιμο ώστε να κυκλοφορήσει το αίμα και να απομακρύνει το γαλακτικό οξύ από τους μύες  και πολύ καλές διατάσεις , σε βοηθούν ώστε να χαλαρώνει το μυϊκό σύστημα, και το καρδιοαναπνευστικό σύστημα,  είναι απαραίτητο μετά από μία  προπόνηση.

Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι να επανέλθουμε σε κατάσταση ηρεμίας ολόκληρο το μυϊκό σύστημα. Η αποθεραπεία είναι  εξίσου σημαντική όσο και η προθέρμανση.

Featured Spce

ADD

 

Πως κάνω αποθεραπεία;

Μετά την προπόνηση σου περπάτησε ή τρέξε πολύ χαλαρά 5 λεπτά περίπου και έπειτα κάνε διατάσεις των κύριων μυϊκών ομάδων. Αφιέρωσε χρόνο στις διατάσεις σου. Θα σε βοηθήσουν να είσαι πιο έτοιμος στην επόμενη προπόνηση σου και θα αποτρέψουν τυχών τραυματισμούς.

Με τα πολλά χιλιόμετρα και τη συνεχή προπόνηση οι μύες του δρομέα γίνονται πιο κοντοί. Αυτό συμβαίνει συνεχώς καθώς τρέχουμε.

 Έτσι τι γίνεται όταν δεν κάνουμε διατάσεις μετά το τρέξιμο;

Οι μύες μας γίνονται τόσο σφιχτοί και κοντοί , γινόμαστε δύσκαμπτοι , πονάνε  και όταν την επόμενη ημέρα   θα πάμε να κάνουμε μία προπόνηση που απαιτεί ταχύτητα είναι σχεδόν σίγουρο ότι αυτό θα μας επιφέρει έναν τραυματισμό κάποια στιγμή.

Έτσι λοιπόν είναι καλό να αφιερώνουμε χρόνο στην σωστή αποθεραπεία μας και στις καλές διατάσεις.

Επίσης θα σας πρότεινα να μην κάνετε ποτέ συνεχόμενες διαλλειματικές προπονήσεις που απαιτούν ταχύτητα και αυξάνουν το γαλακτικό οξύ.

Αφήστε τουλάχιστον μία μέρα χαλαρή γιατί αυτό όχι μόνο θα ξεκουράσει  το μυϊκό σας σύστημα αλλά και το καρδιακό σας.

Η σωστή προπόνηση απαιτεί και καλή αποθεραπεία.  Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε διάρκεια στην προπόνηση που αυτόματα συνεπάγεται και βελτίωση της φυσικής σος κατάστασης.

 

Μεαθλητικούςχαιρετισμούς

Προπονήτρια δρόμων αντοχής.

Πρωταθλήτρια και κάτοχος του

Ρεκόρ Ελλάδος στο

Μαραθώνιο δρόμο (2:33:40)

Φειδιππίδειος Άθλος Αθήνα –Σπάρτη-

Τύμβος  Μαραθώνα 524 χλμ.

Mob 6979 490858