Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Οι κράμπες εμφανίζονται συχνότερα το καλοκαίρι επειδή οι υψηλές θερμοκρασίες επηρεάζουν την ομαλή κυκλοφορία του αίματος.

Σε αυτό συμβάλλει επίσης η μεγάλη εφίδρωση και η απώλεια υγρών, ασβεστίου και καλίου.

Οι κράμπες συμβαίνουν ξαφνικά και εκτός από τον έντονο πόνο που προκαλούν, δεν επιτρέπουν στους μυς που έχουν προσβληθεί να λειτουργήσουν κανονικά.

Η ψυχραιμία και οι γνώσεις αν πάθεις κράμπα στη θάλασσα είναι 2 παράγοντες που σίγουρα θα σε βοηθήσουν να μην κινδυνέψει η ζωή σου

Οι κράμπες στο νερό εκδηλώνονται συνήθως μετά από πολλή ώρα κολύμβησης με έντονο ρυθμό και οφείλονται στη μεγάλη προσπάθεια που καταβάλλουν οι μύες. Συνιστούμε το κολύμπι να γίνεται κατα μήκος της ακτής σε βάθος λιγότερο από το ύψος μας και όχι προς τα μέσα.

Τι να κάνεις

-Αν κολυμπάς στα βαθιά και σε πιάσει κράμπα στο πόδι , προσπάθησε να κρατήσεις την ψυχραιμία σου

-Γύρνα ανάσκελα και προσπάθησε με τα δάχτυλα του χαλαρού ποδιού σου να τεντώσεις το πόδι που έχει πάθει την κράμπα, πιέζοντας το στην περιοχή των δαχτύλων

– Αν δεν τα καταφέρεις, προσπάθησε να κολυμπήσεις σε ύπτιο στυλ προς την ακτή.

– Μόλις βγεις στην ακτή, όπου προφανώς έχεις διαφύγει τον κίνδυνο , κάνε διατάσεις στο σημείο της κράμπας ή ελαφρύ μασάζ

– Στο τέλος κάνε ένα ζεστό μπάνιο για να ανακουφίσεις το σημείο από τον πόνο

 

Οι κράμπες είναι αθώες στην πλειονότητά τους, δεν υποκρύπτουν δηλαδή κάποιο πρόβλημα υγείας. Αν επιμένουν πάντως για μεγάλο διάστημα, πρέπει να συμβουλευτείς γιατρό.