Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Κάηκες από τον ήλιο; Συμβουλές για να προλάβεις τα χειρότερα

Τακτικές για την επιτάχυνση της επούλωσης του δέρματος

1. Πρόλαβε τη ζημιά

Αμέσως μόλις συνειδητοποιήσεις πως το δέρμα σου έχει κοκκινίσει λίγο, πάρε ένα μη συνταγογραφούμενο αντιφλεγμονώδες. Θα σε βοηθήσει ώστε να μην επιδεινωθεί η φλεγμονή και το κοκκίνισμα και θα αποφύγεις τον πόνο.

2. Δρόσισε το δέρμα

Κάνε ένα ντους με δροσερό νερό ώστε να απομακρύνεις το αλάτι ή το χλώριο και να αποφύγεις τον περαιτέρω ερεθισμό του δέρματος. Μπορείς επίσης να κάνεις ένα αφρόλουτρο, προσθέτοντας στο νερό ένα φλιτζάνι βρώμη, καθώς καταπραΰνει το ταλαιπωρημένο δέρμα.

3. Ενυδάτωσε το δέρμα σου

Ο ήλιος στερεί από το δέρμα την απαραίτητη ενυδάτωση, οπότε θα πρέπει να την αναπληρώσεις με μια κρέμα ή λοσιόν. Το προϊόν που θα επιλέξεις να περιέχει κατά προτίμηση αλόη, γλυκερίνη ή υαλουρονικό οξύ. Διατήρησε το προϊόν στο ψυγείο για μια έξτρα δόση δροσιάς.

4. Εφάρμοσε κομπρέσες

Εφάρμοσε στο δέρμα κρύες κομπρέσες, βουτώντας ένα καθαρό πανί σε κρύο γάλα, ασπράδια αβγού ή πράσινο τσάι. Οι πρωτεΐνες του γάλακτος και του αβγού καταπραΰνουν το έγκαυμα, ενώ το πράσινο τσάι έχει αντιφλεγμονώδη δράση.

5. Πιες πολύ νερό

Ο ήλιος αφυδατώνει τον οργανισμό, γι’ αυτό συνήθως νιώθουμε κούραση μετά από μια μέρα στην παραλία. Πιες λοιπόν πολύ νερό, φάε αρκετά φρούτα και προτιμήστε για μεσημεριανό μια δροσερή σαλάτα.

Διάβασε Επίσης : 13 τροφές για να παραμείνεις ενυδατωμένος