11 Προγράμματα προπόνησης 5,10km , Ημιμαραθωνίου και Ορεινού τρεξίματος από το Running Coach



Τρέξε 1ος στο Digital Marketing με την iArk Digital Agency

Η εταιρία Bugaboo, μια Ολλανδική εταιρία με έδρα το Άμστερνταμ που παράγει καροτσάκια για μωρά, ξύπνησε μια αντιπαράθεση και κάποια γέλια, ποντάροντας στο Facebook και στο Instagram για τα νέα Δρομικά καροτσάκια για μωρά στην τιμή των $815 (735 ευρώ), Στην διαφήμιση, η Ymre Stiekema σπρώχνει το καροτσάκι φορώντας μόνο το ασπρόμαυρο bikini της. “Δείτε πως το μοντέλο Ymre Stiekema παραμένει σε καλή φυσική κατάσταση και υγιής με το το Bugaboo δρομικό καροτσάκι”, γράφει από κάτω η λεζάντα της φωτογραφίας.

μητέρα-bikini-bugaboo-fb-post

Οι μητέρες με μικρά παιδιά βρίσκονται στο καταναλωτικό στόχαστρο της Bugaboo. Διάφοροι σχολίασαν πως η διαφήμιση δεν είναι ρεαλιστική γιατί οι γονείς που χρησιμοποιούν καροτσάκια είναι όλων των μεγεθών. Ένας σχολιαστής στο Facebook έγραψε πως: “Αν αγοράσεις ένα δρομικό καροτσάκι Bugaboo, μπορείς επίσης να δείχνεις κάπως έτσι”, εννοώντας το όμορφο μοντέλο της φωτογραφίας, και συνεχίζει γράφοντας “μου αρέσει πόσο φυσική δείχνει αυτή η φωτογραφία και πως αντιπροσωπεύει τις περισσότερες μητέρες”.

Άλλοι σχολιαστές δεν φάνηκε να ενοχλούνται καθόλου με την διαφήμιση. “Αποκλείεται να γλιτώσω φορώντας κάτι τέτοιο ενώ τρέχω αλλά μπράβο στην κοπέλα!”, έγραψε κάποιος. Κάποιος άλλος έγραψε: “Μπράβο κορίτσι μου, αν το’ χεις πρέπει να το δείχνεις”. Κάποιοι σχολιαστές μπόρεσαν να συμμετέχουν ενώ άλλοι όχι. “Πολύ συχνά τρέχω φορώντας το bikini μου” κάποιος έγραψε και πλήθος άλλων συμφώνησαν, ενώ κάποιος πρόσθεσε: “Εγώ προτιμώ να τρέχω γυμνή με τα παιδιά μου”. Οι περισσότεροι σκέφτηκαν πως η προώθηση μιας καλής φυσικής κατάστασης είναι καλό αλλά το να τρέχεις με ένα μικροσκοπικό bikini αντί να τρέχεις με τα ρούχα σου ξεπέρασε τα όρια.

Εσύ τι πιστεύεις για αυτή την διαφήμιση;

 

 

 

Συγγραφέας: Hailey Middlebrook

Επιμέλεια και κατασκευή: Runningmagazine