Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Η Μαραθωνοδρόμος Μαρία Πολύζου γράφει στο Running Magazine

Πρόγραμμα Προπόνησης για αρχάριους

training plan arxarious jpg

 

Βασικές αρχές :

Πρώτα απ όλα πρέπει να είναι ευχάριστο!

  • Ντύσου ανάλογα τις καιρικές συνθήκες, ισοθερμικό μπλουζάκι για να μην στεγνώνει ο ιδρώτας και να φεύγει αμέσως. Ισοθερμικές και λεπτές κάλτσες.
  • Ανάλογα την εποχή είμαστε προστατευμένοι από τον ήλιο, καπέλο μπλουζάκι ή αντιανεμικό πολύ ελαφρύ, είναι προτιμότερο να κρυώνουμε λίγο στο σώμα μας πριν το τρέξιμο τις δροσερές μέρες και να έχουμε μία πετσέτα και ένα αντιανεμικό στο τέλος του τρεξίματος, να το φορέσουμε αμέσως πριν τις διατάσεις.
  • Μην πιέζεις το σώμα σου, άστο να σου δείξει τις ανοχές του.
  • Μην κοιτάζεις τον χρονόμετρο συνεχώς. Βάλε μουσική εάν θέλεις και είσαι σε στάδιο ή σε πάρκο. . Απέφυγε την μουσική στον δρόμο, για να έχεις αντίληψη της κίνησης του δρόμου.
  • Το μικρό ταξίδι σου αρχίζει από το πρώτο χιλιόμετρο που θα διανύσεις. Ελευθέρωσε τον νου και ξέχνα τα προβλήματα την καθημερινότητας.
  • Να θυμάσαι είναι απλό το ένα βήμα μπροστά από το άλλο.
  • Μην κοιτάζεις κάτω, προσπάθησε να βλέπεις τον ορίζοντα μπροστά και κάνε χαμηλό τρέξιμο χωρίς να πηδάει το σώμα σου.
  • Όταν νιώθεις κόπωση κοίτα γύρω και χαμογέλα μόλις άρχισες να χαλιναγωγείς το σώμα σου. Στο τέλος φέρσου με ευγένεια δείξε του αγάπη, κάνε διατάσεις, θα σε ευγνωμονεί και την επόμενη θα σε περιμένει να κάνετε περισσότερα.
  • Απόλαυσέ το! είναι το μυστικό, για να καταρρίψεις ότι έχει σχέση με την απόσταση και τον χρόνο.
  • Νιώσε ελεύθερος…

Κανένα σώμα και μυϊκό σύστημα η νους δεν ανταποκρίνεται το ίδιο, όμως όλοι οι άνθρωποι είναι φτιαγμένοι, για  να κατακτούν τους στόχους τους.

Είναι σημαντικό να πραγματοποιηθεί μία συνάντηση μετά την εβδομαδιαία προπόνηση για να φτιάξουμε το προσωπικό προφίλ και να προσαρμοστούμε στις ανάγκες της καθημερινότητας.

Καλώς όρισες δρομέα!

Εύχομαι καλή αρχή …ανά …καλύπτοντας τις αποστάσεις στον προσωπικό σου χρόνο.

 

Με αθλητικούς χαιρετισμούς

MARATHON TEAM GREECE

by Maria Polyzou

NOTHING IS IMPOSSIBLE

 

Προπονήτρια δρόμων αντοχής.

Πρωταθλήτρια και κάτοχος του

Ρεκόρ Ελλάδος στο

Μαραθώνιο δρόμο (2:33:40)

Φειδιππίδειος Άθλος Αθήνα –Σπάρτη-  Τύμβος  Μαραθώνα 524 χλμ.

www.marathonteamgreece.gr