Μπορεί να μην εκτοξεύσει την υγεία της καρδιάς σου αλλά τα συμπληρώματα ιχθυέλαιου έχουν πολλά οφέλη για το μυαλό, τους πνεύμονες, το δέρμα και τις μυικές σου ομάδες.

Featured Spce

ADD
Γράψου τώρα στο Newsletter και τρέξε με το Running Magazine με καθημερινά άρθρα για τρέξιμο, αγώνες και αποτελέσματα
Please wait...

Βιταμίνες για δρομείς : Πακέτο 3πλής δύναμης για το τρέξιμο από την Natural Doctor

Αποδεικνύεται πως τα καρδιαγγειακά οφέλη του ιχθυέλαιου είναι ένας μύθος. Σύμφωνα με τους New York Times, τουλάχιστον 25 έρευνες για το ιχθυέλαιο δημοσιεύτηκαν σε κορυφαία ιατρικά επιστημονικά περιοδικά, από το 2005 έως το 2012, και σχεδόν όλες εστίασαν στην δυνατότητα του ιχθυέλαιου να προλάβουν τις καρδιαγγειακές παθήσεις. Όλες εκτός από 2 απέδειξαν πως δεν υπάρχουν οφέλη για την υγεία της καρδιάς.

Ωστόσο, το ιχθυέλαιο είναι τώρα το τρίτο στην σειρά, πιο διαδεδομένο διατροφικό συμπλήρωμα στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου το 10% των Αμερικανών παίρνουν ιχθυέλαιο και πιστεύουν πως τα ω-3 λιπαρά οξέα ενισχύουν την υγεία της καρδιάς τους, σύμφωνα με το National Institute of Health. Δεν πρέπει όμως να σταματήσεις να παίρνεις συμπληρώματα ιχθυέλαιου. Το ιχθυέλαιο μπορεί να μην έχει τα αναμενόμενα οφέλη για την υγεία της καρδιάς σου αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει λόγος να τα παίρνεις. Διάβασε παρακάτω 5 διαφορετικά οφέλη που μπορείς να έχεις από την λήψη ιχθυέλαιου.

1) Εκτοξεύει την μνήμη

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό PLOS ONE, ενήλικες μεταξύ 18 έως 25 ετών που πήραν συμπλήρωμα ιχθυέλαιου, εκτόξευσαν την μνήμη τους κατά 23%.

2) Βελτιώνει τα συμπτώματα της ακμής

Σε μια έρευνα από το Πολυτεχνείο της Pomona, στην πολιτεία της California, βρήκε στοιχεία που δείχνουν πως το ιχθυέλαιο αντιμετωπίζει αποτελεσματικά την ακμή. Οι συμμετέχοντες έλαβαν συμπλήρωμα ιχθυέλαιου μαζί με την αγωγή τους και την τυπική διατροφή τους, για την καταπολέμηση της ακμής. Πήραν 3 gr ιχθυέλαιου καθημερινά. Μετά από 12 εβδομάδες, τα συμπτώματα της ακμής είχαν βελτιωθεί κατά 60%.

3) Βοηθάει στην υγεία των ματιών

Σε μια έρευνα από το National Eye Institute, συμμετέχοντες που ανέφεραν τα υψηλότερα επίπεδα ψ-3 λιπαρών οξέων στην διατροφή τους, είχαν 30% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν εκφύλιση της ωχράς κηλίδας σε σχέση με αυτούς που δεν είχαν υψηλά επίπεδα, κατά την διάρκεια μιας 12 ετής περιόδου.

4) Βοηθάει στην μυική ανάπτυξη

Μια έρευνα από το Canadian Journal of Physiology and Pharmacology έδειξε πως το ιχθυέλαιο μπορεί να βελτιώσει τα αναβολικά αποτελέσματα της άσκησης, προωθώντας την ανάπτυξη, λειτουργία και ποιότητα των μυικών ομάδων στο σώμα.

5) Μειώνει τις συνέπειες της μόλυνσης του αέρα στον οργανισμό

Μια έρευνα υποστηρίζει πως το ιχθυέλαιο μπορεί να προστατέψει την καρδιά σου από την ατμοσφαιρική ρύπανση, πολύ καλά νέα αν είσαι κάτοικος μιας μεγαλούπολης και τρέχεις στους δρόμους της. Ερευνητές έδωσαν 3 gr ιχθυέλαιου ή ελαιόλαδου για 4 εβδομάδες σε ανθρώπους 29 ετών. Ύστερα οι άνθρωποι αυτοί έμειναν για 2 συνεχόμενες ώρες εκτεθειμένοι στον βρώμικο και μη υγιεινό αέρα μιας μεγαλούπολης και μετά μετρήθηκε η καρδιακή απόκριση τους. Αυτοί που έλαβαν ιχθυέλαιο δεν είχαν αρνητικά αποτελέσματα στην δραστηριότητα των λευκών τους αιμοσφαιρίων. Το ιχθυέλαιο προστάτεψε τους συμμετέχοντες στην έρευνα από τα αρνητικά αποτελέσματα της έκθεσης σε ατμοσφαιρικούς ρύπους στην καρδιά.

 

Κατασκευή και επιμέλεια: Runningmagazine