Γράψου στο Newsletter για να λαμβάνεις πρώτος τους νέους αγώνες, άρθρα και tips για προπονήσεις και νέα για το τρέξιμο

Συλλέγουμε το Email σου ώστε να σου αποστέλνουμε ενημερωτικά newsletter. Παρακάτω μπορείς να δεις τους όρους χρήσης και την πολιτική συλλογής δεδομένων του Running Magazine
Please wait...

Αυτές οι υπερτροφές μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος, να αυξήσεις την μυική σου μάζα, να εκτοξεύσεις τον μεταβολισμό σου και να θωρακίσεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα.

1) Κουρκουμίνη

Σύμφωνα με την American Cancer Society, η κουρκουμίνη, το ενεργό συστατικό του κουρκουμά, παρεμβαίνει στην ανάπτυξη και εξάπλωση του καρκίνου

2) Κόλιανδρος

Ο κόλιανδρος βοηθάει στην διέγερση της απελευθέρωσης ινσουλίνης στο αίμα, χωρίς να αυξάνεται το σάκχαρο στο αίμα, κάνοντας τον απαραίτητο στοιχείο, και με πολλά οφέλη, αν είσαι διαβητικός.

3) Σπόροι κάνναβης

Μια έρευνα στο Nutrition & Metabolism έδειξε πως οι σπόροι κάνναβης μπορούν να καταπολεμήσουν καρδιακές νόσους μειώνοντας της κακή χοληστερόλη και την αρτηριακή πίεση

4) Λαχανίδα (kale) (βιολογικής καλλιέργειας)

Η λαχανίδα kale είναι εφοδιασμένη με πολλά διατροφικά στοιχεία αλλά πολύ συχνά επεξεργάζεται με τοξικά φυτοφάρμακα. Οι περιβαλλοντικές ομάδες εργασίας προτείνουν να αγοράζεις βιολογικά αν καταναλώνεις συχνά.

5) Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι το πιο πλούσιο φρούτο σε ίνες με 10 gr ανά φλιτζάνι. Οι ίνες προσφέρουν κορεσμό, και μπορείς να στοχεύσεις στο χάσιμο βάρους.

6) Ξύδι

Μια έρευνα του 2009, έδειξε πως η κατανάλωση τροφών που περιέχουν ξύδι, μείωσαν το σωματικό βάρος, το σωματικό λίπος και τα τριγλυκερίδια σε υπέρβαρα άτομα.

7) Ζωμός κοκάλων

Βράζοντας κόκαλα και λαχανικά, αναγκάζεις τα διατροφικά τους στοιχεία να απελευθερωθούν. Οι βιταμίνες που έχουν και τα μέταλλα τους, βοηθάνε στην σημαντική θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος και την βελτίωση της υγείας του εντέρου. Έτσι απορροφώνται οι βιταμίνες και τα μέταλλα, και έμμεσα προωθείται η καύση λίπους και η μυική ανάπτυξη. Χρησιμοποίησε ζωμό από κόκαλα από κοτόπουλο σε οποιαδήποτε συνταγή αντί για νερό για να βράσεις τα χαχανικά σου ή να βράσεις το καστανό ρύζι.

8) Γάλα κάνναβης (hemp milk)

Γεμάτο με αντιφλεγμονώδη, ω-3 λιπαρά οξέα, το γάλα κάνναβης αποτελεί εναλλακτική λύση με χαμηλά λιπαρά και χωρίς αλλεργιογόνες ουσίες, αντί του αγελαδινού γάλακτος.

9) Χορτοφαγική Σκόνη Πρωτεΐνης

Η σκόνη πρωτεΐνης για χορτοφάγους προσφέρει πλήρη πρωτεΐνη που προέρχεται από φυτά.

10) Μύρτιλλα

Μια έρευνα στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Agricultural and Food Chemistry έδειξε πως οι άνθρωποι που κατανάλωσαν χυμό από μύρτιλλα, είχαν μεγαλύτερες επιδόσεις σε τεστ μνήμης από αυτούς που πήραν εικονικό χυμό.